کد خبر : 1825925 | 03 خرداد 1401 ساعت 10:25 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سهراب و کیانوش دعوت نشدند

آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از امروز

دومین اردوی تیم ملی وزنه برداری با نگاه ویژه به جوانان و تغییراتی نسبت به ترکیب اولیه از امروز تا روز ۲۰ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از امروز

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، پس از تعطیلی اردوی نخست تیم ملی بزرگسالان در پی لغو برگزاری بازی‌های آسیایی، ادامه اردوهای آماده سازی تیم ملی با دعوت از شانزده وزنه بردار در کمپ تمرین فدراسیون وزنه برداری در آزادی پیگیری خواهد شد.

«محمد حسین برخواه» سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص افراد دعوت شده به اردوی دوم گفت: «علاوه بر مصدومیت یا انصراف چند نفر از وزنه‌برداران خوب کشورمان، مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه فرصت مناسبی برای نمایش توانایی و شایستگی وزنه برداران جوان‌تر خواهد بود. بنابراین بعد از این مسابقات، ترکیب نفرات دعوت شده به اردو مورد ارزیابی قرار گرفته و ممکن است افراد جدید یا قبلی با توجه به آمادگی و عملکردشان مجدداً دعوت شوند.

میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، علی هاشمی، سیدایوب موسوی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حقوقی، امیر عزیزی، رضا حسن پور، علی داودی، رضا بیرالوند و پیمان‌جان ۱۶ وزنه‌بردار دعوت شده به دومین اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند.

به گفته سرمربی تیم ملی، آیت شریفی به دلیل مصدومیت، سهراب مرادی به دلیل عدم حضور در اردوی نخست و مصدومیت، رضا دهدار به دلیل انصراف از حضور در مسابقات کشورهای اسلامی و علیرضا معینی به دلیل حضور در ترکیب تیم ملی جوانان، در لیست مدعوین قرار ندارند.

وی در خصوص کیانوش رستمی نیز گفت: از ظرفیت این وزنه بردار باتجربه ملی پوش نیز برای مسابقات جهانی در کلمبیا استفاده خواهد شد.

بنا بر اعلام سرمربی تیم ملی وزنه برداری، نفرات اصلی جهت اعزام به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، بعد از رکوردگیری که تاریخ آن بزودی تعیین می‌شود، مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها