کد خبر : 1825932 | 03 خرداد 1401 ساعت 10:42 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

میرزاجانپور از مصدومیت قدیمی رنج می‌برد

عطایی: با تیم کاملی وارد لیگ ملت‌ها نمی‌شویم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد به دلیل مصدومیت چند بازیکن ترکیب تیم ملی در هفته نخست لیگ ملت‌ها کامل نیست.

عطایی: با تیم کاملی وارد لیگ ملت‌ها نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام لیست نهایی تیم ملی والیبال برای هفته اول لیگ ملت های 2022 بهروز عطایی در خصوص 14 بازیکنی که برای سفر به برزیل آماده می شوند، توضیح داد. 
سرمربی تیم ملی والیبال در این باره گفت: تعدادی از بازیکنان مانند جواد کریمی و میثم صالحی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. از سوی دیگر مجتبی میرزاجانپور از مصدومیت قدیمی در ناحیه زانو رنج می‌برد و به همین دلیل ترجیح دادیم فرصتی برای ریکاوری به این بازیکن بدهیم. البته در صورت بهبودی کامل میرزاجانپور در مسابقات آینده از او استفاده خواهیم کرد.
وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال با همین شرایط وارد لیگ ملت‌ها خواهیم شد ولی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از نام و اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم. یک تیم منسجم هستیم و من به انسجام تیمی و توانایی بازیکنانم اعتقاد دارم.
محمدطاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن 14 بازیکن تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها هستند.

دیدگاه‌ها