کد خبر : 1825944 | 03 خرداد 1401 ساعت 11:14 | 36.1K بازدید | 21 دیدگاه

هفت نفره هم تراکتور را می‌بردیم؛

کری تند درویش برای مدیرعامل تراکتور

رضا درویش معتقد است تیم پرسپولیس عملکرد بهتری مقابل تراکتور داشت و در صورت ادامه بازی می‌توانسته پیروز زمین باشد.

کری تند درویش برای مدیرعامل تراکتور

به گزارش ورزش سه، شب گذشته بخش زیادی از برنامه فوتبال برتر به حواشی دیدار نیمه تمام تراکتور و پرسپولیس و صحبت های رضا درویش و میرمعصوم سهرابی اختصاص یافت. مدیران عامل دو باشگاه سعی داشتند با ارائه سند تیم حریف را به عنوان مقصر اتفاقات رخ داده معرفی کنند.

در بخشی از بحث و گفت‌وگو ها سهرابی مدیرعامل تراکتور که پشت خط برنامه بود گفت: بازیکنان پرسپولیس در عرض ۱۵ دقیقه دوش گرفتند؛ کجا در رختکن شام می‌خورند؟ بازیکن‌ آن‌ها مسواک می‌زد و می‌گفت من غذایم را خوردم، مسواکم را هم زدم. داوران ۸ دقیقه ایستادند تا تیم پرسپولیس بیاید و بروند بازی را ادامه بدهند اما متاسفانه نیامدند. علت این کار هم مشخص است؛ آنها یک نفر کم داشتند و آقای سعید آقایی هم در تونل توهین کرد و حرکاتی زشت انجام داد. بعد از آن هم داور کارت قرمز داد. آنها می‌دانستد در بازی که تراکتور یک سر و گردن بالاتر بود و یک نفر هم کم بود، حتما بازی را از دست می‌دادند. به همین دلیل نیامدند و باعث این اتفاق شدند.

رضا درویش در استودیو فوتبال برتر حاضر بود در واکنش به این صحبت ها گفت: آقای سهرابی باید بداند تیم ما اگر هشت یا هفت نفره هم می‌شد باز هم این‌ها را می‌برد. اگر تا آن زمان هم گل نزدند برای این بود که بازی هر پنج دقیقه قطع می‌شد. ضمن اینکه این‌ها از ترس جانشان بود و می‌دانستند اگر خدایی نکرده گل بزنند ممکن بود جانشان را هم از دست بدهند.

محمد حسین میثاقی در واکنش به صحبت های رضا درویش گفت: این مسائل را نمی‌دانم اما از نظر فوتبالی تراکتور بهتر از پرسپولیس بازی کرد.

1716071


مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد: حتما شما یک بازی دیگر را می‌دیدید و در یک استادیوم دیگر بوده‌اید!

دیدگاه‌ها