کد خبر : 1825952 | 03 خرداد 1401 ساعت 11:54 | 53.6K بازدید | 17 دیدگاه

مجادله مدیران پرسپولیس و تراکتور

فیلم دوربین مداربسته؛ داور در راهروی یادگار چه می‌کرد؟

رضا درویش با استناد به ساعت فیلم دوربین مداربسته ورزشگاه یادگار امام، مدعی شد ویدئوی منتشر شده ساختگی است.

فیلم دوربین مداربسته؛ داور در راهروی یادگار چه می‌کرد؟

به گزارش ورزش سه، باشگاه تراکتور شب گذشته ویدئویی را از دوربین مداربسته استادیوم یادگار امام برای برنامه فوتبال برتر ارسال کرد و بر اساس آن مدعی شد گروه داوری مسابقه منتظر اعضای تیم پرسپولیس برای برگزاری ادامه مسابقه بوده‌اند اما سرخپوشان پایتخت در زمین حاضر نشدند.

میر معصوم سهرابی در خصوص فیلم منتشر شده توضیح داد: این فیلم نشان می‌دهد تیم به رختکن آمد و مسوولین امنیتی استان، سردار عبدی فرماندهی میدان و مسوولین شورای تامین آمدند و به داور گفتند ما تضمین می‌دهیم که بازی را بدون مشکل انجام بدهید. داور گفت مشکلی ندارد؛ پرسپولیس بیاید و ما هم می‌رویم. داوران آمدند و ۸ دقیقه منتظر باشگاه پرسپولیس بودند. ساعت های فیلم مشخص است. آقای درویش یا اطلاعات ندارند یا اطلاعات اشتباه به ایشان دادند. ۸ دقیقه منتظر تیم حریف شدیم.

1716080


مدیرعامل تراکتور اضافه کرد: اینها در عرض ۱۵ دقیقه دوش گرفتند؛ کجا در رختکن شام می‌خورند؟ آنجا بازیکن‌شان مسواک می‌زد و می‌گفت من غذایم را خوردم، مسواکم را هم زدم. داوران ۸ دقیقه ایستادند تا تیم پرسپولیس بیاید و بروند بازی را ادامه بدهند اما متاسفانه نیامدند. آقای درویش ساعت قطع بازی، ساعتی را که مسوولین امنیتی با بازیکنان، کاپیتان و مدیر تیم‌شان صحبت کردند، ببیند.

سهرابی در ادامه گفت: علت این کار هم مشخص است؛ آنها یک نفر کم داشتند و آقای سعید آقایی هم در تونل توهین کرد و حرکاتی زشت انجام داد. بعد از آن هم داور کارت قرمز داد. آنها می‌دانستد در بازی که تراکتور یک سر و گردن بالاتر بود و یک نفر هم کم بود، حتما بازی را از دست می‌دادند. به همین دلیل نیامدند و باعث این اتفاق شدند. اینجاست که ما باید بگوییم بهترین کار و عملی که انجام شده کار امنیتی بود که نیروی انتظامی ۵۰ هزار نفر را بدون هیچ مشکلی از استادیوم تخلیه کرد. ۵۰ هزار نفر با آرامش آمدند و رفتند؛ بدون اینکه هیچ مشکلی در سطح شهر و استادیوم ایجاد شود. اگر خدایی نکرده این اتفاق در یکی دیگر از استادیوم های کشور بود، فاجعه پیش می‌آمد.
رضا درویش در پاسخ به مدیرعامل تراکتور گفت: در صحبت های ایشان یک‌ تناقض درباره جمعیت وجود دارد که اول گفتند ۳۰ تا، بعد شد ۴۰ تا و الان شده ۵۰ تا. اگر شما به ساعت این فیلم نگاه کنید نوشته شده ۲۰:۴۵ در صورتی که زمانی که تیم از زمین بیرون رفت ۲۰:۵۰ بود. حداقل ۲۰ تا ۳۰ دقیقه هم این کارها طول کشید که یقینا از ۹ گذشته بود. خوشبختانه مجری برنامه‌تان هم گفت چون قرار است بازی استقلال شروع شود ما بیشتر از این وقت نداریم. به نظر من دوستان به جای حرف های ناصواب و ناصحیح  بهتر است اصل مطلب را درست کنند.

1716085

 

1716086


او افزود: اول اینکه داور مسابقه اگر قرار بود بازی را شروع کند به زمین می‌رفت و وسط میدان مسابقه می‌ایستاد نه وسط رختکن. وسط رختکن که نشان دهنده این نیست که داور می‌خواهد بازی را شروع کند. داور برای شروع کردن بازی باید وسط میدان مسابقه بایستد و بگوید می‌خواهم بازی را شروع کنم. اگر تیم ها آمدند شروع می‌کنند و اگر نه تیمی که نیامده بازنده اعلام می‌شود. اینها را هم خودشان می‌دانند؛ خود آقای مهدوی به رختکن رفت و به بازیکنان ما گفت می‌دانم ما اشتباه کردیم، ببخشید؛ حالا اگر می‌شود بیایید بازی کنیم. اما حالا من سر در نمی‌آورم این فعالیت‌ها برای چیست.

درویش سپس در پاسخ به سوال میثاقی در خصوص اینکه فیلم منتشر شده نشان می‌دهد داور ۸ دقیقه منتظر اعضای تیم پرسپولیس بوده گفت: چطور امکان دارد؟ تا یحیی گل‌محمدی از بالا به پایین بیاید ۲۰ دقیقه طول کشید. اینهمه دروغ برای چه؟ ساعت فیلم ۲۰:۴۸ را نشان می‌داد در صورتیکه که ساعت ۲۰:۵۵ آقای گل‌محمدی تازه توانست با گارد و کلاهخود از بالا به پایین بیاید و به رختکن برسد.

دیدگاه‌ها