کد خبر : 1825994 | 03 خرداد 1401 ساعت 15:47 | 24.2K بازدید | 8 دیدگاه

می‌خواهم یونایتد را به اوج برگردانم

تن‌هاخ: مشتاقانه منتظر تقابل با گواردیولا هستم

اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستر یونایتد، می‌گوید هدف اولش بازگرداندن این تیم به لیگ قهرمانان اروپاست.

تن‌هاخ: مشتاقانه منتظر تقابل با گواردیولا هستم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امیدوار است با سرمربی جدید و هلندی خود روزهای تلخی که در این فصل پشت سر گذاشت را به فراموشی بسپارد. در حقیقت چند سالی است که شیاطین سرخ دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر محسوب نمی شوند و اریک تن هاخ از انگیزه های بسیار زیادی برخوردار است تا دوباره این تیم را به جمع مدعیان بازگرداند.

اریک تن‌هاخ در جدیدترین مصاحبه ای که انجام داده پیرامون مسائل مختلف صحبت کرده است. سرمربی جدید منچستر یونایتد گفت: "من می خواهم برنده شوم. برنده شدن مهمترین چیز است، اما همچنین قصد دارم که این کار را به روشی خاص و تهاجمی انجام دهم. اگر نتوانیم اینطور عمل کنیم، باز هم باید برنده شویم. این چیزی است که ما باید آن را در تیم خود رکن اصلی قرار دهیم. شما تجربیات را جمع آوری می‌کنید و اگر بازتاب درستی داشته باشید، پیشرفت می کنید. آنچه از بازیکنانم و از کادرم انتظار دارم، از خودم نیز انتظار دارم.

 

1716140

شباهت و تفاوت هایی بین مربیگری در منچستریونایتد و آژاکس وجود دارد. من باید یاد بگیرم و باید خودم را تطبیق دهم اما باید در عین حال خودم بمانم. من متقاعد شده‌ام که می‌توانیم ساختارها و شیوه بازی مورد نظر خود را در اینجا اجرا کنیم."

تقابل با پپ گواردیولا: "من مشتاقانه منتظر تقابل با او هستم و گواردیولا را به خاطر روشی که تیمش فوتبال بازی می کند تحسین می کنم. او همچنین به خاطر کسب عناوین نیز برای من الهام بخش بوده است. با این حال من مشتاقانه منتظر مبارزه با او هستم. شما از حریفانی که با آنها جنگ دارید چیزهای بیشتری یاد می‌گیرید. از تیم ها و همچنین سرمربیان و کارهایی که انجام می‌دهند."

از تن‌هاخ پرسیده شد که آیا اشتیاق زیادی برای تقابل با منچسترسیتی و لیورپول دارد که او در جواب گفت: "بله، البته. آنها بازی های هیجان انگیزی هستند زیرا شما توسط بهترین سرمربیان و بازیکنان به چالش کشیده می شوید. من واقعا مشتاقانه منتظر آن هستم اما فکر می کنم هر بازی یک چالش است. در هر بازی شما می توانید سه امتیاز کسب کنید، بنابراین باید برای هر مسابقه به خوبی آماده شویم و تکرار می کنم، این یک چالش بزرگ است و من مشتاقانه منتظر هر بازی هستم، اما ما باید بازی به بازی جلو برویم و خیلی به جلو نگاه نکنیم."

1716139

پیام به بازیکنان منچستر یونایتد: "اینکه ما باید شرایط فعلی را بپذیریم، اما آنها پتانسیل خوبی دارند. یک سال قبل ما توانستیم با رتبه دومی لیگ را به پایان برسانیم بنابراین پتانسیل وجود دارد. همچنین از این فصل درس بگیریم، ما باید به وضوح تحلیل کنیم که چه چیزی اشتباه بوده است. اما از آن زمان به بعد سخت کار کنیم، یک تیم بسازیم و با حریفان مبارزه کنیم. این یک پروژه برای بازگرداندن منچستر یونایتد به اوج است اما در عین حال باید شرایط فعلی را هم بپذیریم. اول از همه منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا تعلق دارد بنابراین هدف ابتدایی این خواهد بود."

دیدگاه‌ها