کد خبر : 1825995 | 03 خرداد 1401 ساعت 16:00 | 33K بازدید | 5 دیدگاه

رئال باید روش مبارزه را عوض کند

امباپه نیامد، هیچ فوق ستاره دیگری هم نمی‌آید

بازیکن سابق رئال مادرید معتقد است این باشگاه باید روی داشته های فعلی خود حساب بیشتری باز کند.

امباپه نیامد، هیچ فوق ستاره دیگری هم نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه که تقریباً تردیدی در خصوص انتقالش به رئال مادرید وجود نداشت، در آخرین دقایق تصمیم گرفت قراردادش را به‌مدت سه سال دیگر با باشگاه پاریسی تمدید کند.
صرف‌نظر از شرایط فوق ‌العاده‌ای که قطری‌ها برای او در قرارداد جدید فراهم می‌کنند، علاقه امباپه به کشور فرانسه یکی از دلایل اصلی باقی ماندنش در این کشور است.
او در صحبت‌هایش به‌صراحت اظهار می‌کند که ماندن در کنار خانواده‌اش در شهر پاریس و فرانسه، اصلی‌ترین علتی بود که باعث شد امباپه از رفتن به رئال چشم‌پوشی کند.

1716144


امباپه با دلجویی از هواداران رئال که همواره او را یکی از بازیکنان آینده این باشگاه می‌دانستند، گفته که ناراحتی هواداران این باشگاه را درک می‌کند اما امیدوار است آنها هم درک کنند که او در کشور خودش مانده است.

1716146

 

آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال که مقطعی هدایت نوجوانان باشگاه را نیز برعهده داشت، از تصمیم امباپه احساس ناامیدی می کند. او به کادنا سر گفت:« ناامیدی بزرگی در میان هواداران رئال و مدیران باشگاه ایجاد شده است. از لحاظ ورزشی رئال مادرید امباپه را رهبر پروژه یک دهه آینده خود می دید و حالا تمام برنامه ها تغییر خواهند کرد. حالا باید با فکر و منطق تصمیم گیری کرد. معتقدم باید روی بازیکنان جوانی که می توانند در سال های پیش رو بیشترین بازدهی را داشته باشند حساب باز کرد. وقتی نمی توانید بازیکنی که شخصا برای آمدن به رئال ابراز تمایل کرده بود را جذب کنید، هیچ فوق ستاره دیگری را نیز نمی توانید به خدمت بگیرید. الان بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار دنیای فوتبال، همه تیم دارند و این را می دانیم. باید برای میان مدت و دراز مدت برنامه اصولی داشت. حالا رئال برای رقابت با قدرت های بزرگ باید روش خود را تغییر دهد.»

بنیتو ادامه داد:« نمی دانم امباپه واقعا قصد پیوستن به رئال را داشت یا خیر و این را فقط خودش می داند. شاید هم دوست داشت بیاید ولی در نهایت با رسیدن پیشنهاد نهایی پی اس جی و فشارهای بیرونی تسلیم شد. برای من یک چیز روشن است، اینکه بازیکن به یکباره نظرش را عوض می کند، یعنی پیشنهاد مالی رد نشدنی دریافت کرده است. ما بارها این را از پی اس جی دیده ایم.»

دیدگاه‌ها