کد خبر : 1826019 | 03 خرداد 1401 ساعت 18:01 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره غنایی منتقدانش را به سکوت دعوت کرد!

کوین پرینس بواتنگ معتقد است که هنوز می‌تواند در سطح اول فوتبال بازی کند.

ستاره غنایی منتقدانش را به سکوت دعوت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، کوین پرینس بواتنگ ستاره با تجربه هرتابرلین دیروز و در جریان دیدار پلی‌آف بوندس‌لیگا 89 دقیقه مقابل هامبورگ به میدان رفت؛ اتفاقی که شاید هیچ‌کس انتظارش را نداشت. تا جایی که حتی مدیر هرتا یعنی فردری بوبیچ بعد از پایان بازی و بقای این تیم در بوندس‌لیگا به شوخی گفت: "کوین 90 دقیقه بازی کرد و فکر می‌کنم آخرین باری که این اتفاق افتاد به 10 سال پیش برمی‌گردد."

مدیر هرتابرلین در ادامه تاکید کرد که می‌دانست بواتنگ در این فصل بازی‌های زیادی انجام نخواهد داد اما نهایتاً در یک مسابقه تعیین کننده ظاهر می‌شود. خود این بازیکن نیز از عملکردش راضی بود و بعد از بازی گفت: "تمام تلاش خود را انجام دادم اما از نظر احساسی پیروزی هرتابرلین تعیین کننده‌تر بود. راستش را بخواهید کل سال آنقدر بالا و پایین داشت و حالا... انگار ما قهرمان شدیم. من حتی موقع قهرمانی هم چنین حسی نداشته‌ام. امروز شما می‌توانید ببینید که من می‌توانم به فوتبال ادامه دهم."

1716179

با این حال مشخص نیست که بواتنگ فصل آینده نیز در هرتابرلین ادامه خواهد داد یا خیر. او در ادامه تاکید کرد: "امروز دیدید که من همچنان می‌توانم بازی کنم و هنوز هم یک بازیکن مهمی هستم، حتی اگر خیلی بازی نکنم. هیچ چیز نمی‌توانست بدتر از بازی رفت باشد. ما مستقیماً فشار آوردیم و به حریف اجازه ایجاد موقعیت ندادیم. این همان هرتا است که همه می‌شناسیم و باید به همین روش به بازی ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها