کد خبر : 1826020 | 03 خرداد 1401 ساعت 18:13 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

با چند سورپرایز؛

اعلام فهرست سه‌شیرها برای بازی با ایتالیا و آلمان

فهرست 27 نفره تیم ملی انگلیس برای 4 بازی لیگ ملت‌های اروپا اعلام شد.

اعلام فهرست سه‌شیرها برای بازی با ایتالیا و آلمان

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس اسامی 27 بازیکن را برای 4 بازی پیش رو در لیگ ملت‌های اروپا را اعلام کرد. انگلیس، یکی از حریفان تیم ملی کشورمان در جام جهانی قطر، 4 ژوئن(14 خرداد) اولین بازی خود در دور گروهی لیگ ملت‌ها را در خانه مجارستان برگزار خواهد کرد. این تیم سه روز بعد در خانه آلمان به میدان می‌رود و سپس روزهای 21 خرداد و 24 خرداد میزبان ایتالیا و مجارستان خواهد بود.

1716182

 

فهرست سه شیرها

دروازه‌بان‌ها: جردن پیکفورد، نیک پوپ، آرون رمزدیل

مدافعان: ترنت الکساندر-آرنولد، کانر کودی، مارک گویه، ریس جیمز، جیمز جاستین، هری مگوایر، جان استونز، فیکایو توموری، کایران تریپر، کایل واکر، بن وایت

هافبک ها: جود بلینگهام، کانر گالاگر، میسون ماونت، کالوین فیلیپس، دکلان رایس، جیمز وارد پروس

مهاجمان: تامی آبراهام، جرود بوون، فیل فودن، جک گریلیش، هری کین، بوکایو ساکا، رحیم استرلینگ

 

1716181

 

جارد بووِن، بال وستهام و جیمز جاستین، مدافع کناری لستر، برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده‌اند. فیکایو توموری که فصل تاثیرگذاری را در میلان پشت سر گذاشت نیز به فهرست تیم ملی انگلیس بازگشته است.
کیه‌ران تریپیر از نیوکاسل پس از از غیبت در دو بازی اخیر به دلیل مصدومیت، حالا به فهرست برگشته، در حالی‌که کایل واکر از من سیتی نیز بار دیگر از سوی ساوتگیت دعوت شده است.
جردن هندرسون از لیورپول، امیل اسمیت رو از آرسنال و تایرون مینگس از استون ویلا نسبت به فهرست ماه مارس انگلیس، غایبان بزرگ محسوب می‌شوند.
 


 

دیدگاه‌ها