کد خبر : 1826030 | 03 خرداد 1401 ساعت 19:47 | 45K بازدید | 22 دیدگاه

در آستانه شروع جام جهانی؛

زمان اهدای جایزه توپ طلا اعلام شد

چند روز قبل از شروع جام جهانی 2022 قطر، برنده توپ طلای امسال معرفی خواهد شد.

زمان اهدای جایزه توپ طلا اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های فصول اخیر بر سر انتخاب بهترین گزینه به‌عنوان برنده جایزه توپ طلا، باعث شد نشریه فرانس فوتبال دست به تغییرات بزرگی زده و ملاک‌های انتخاب بهترین بازیکن را عوض کند. یکی از تغییرات مهم اعمال شده، زمان اعلام نام بهترین بازیکن است و بدین‌ترتیب به‌نظر می‌رسد درخشش ستاره‌های بزرگ در فصول قبل، عامل اصلی انتخاب شدن آنها به‌عنوان برنده جایزه توپ طلا خواهد بود. همچنین در تعیین افراد صاحب حق رای نیز تغییراتی حاصل شده و بدین‌ترتیب این مراسم چند ماه قبل از پایان سال میلادی برگزار خواهد شد. 

1716207

نشریه فرانس فوتبال اعلام کرد برنده جایزه توپ طلا در سال 2022 در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر ماه) با برگزاری مراسمی اهدا خواهد شد. همچنین نامزدهای دریافت جوایز نیز در تاریخ 21 مرداد معرفی می‌شوند. بدین‌ترتیب تنها در فاصله چند روز مانده به آغاز جام جهانی، بهترین بازیکن سال معرفی خواهد شد و درخشش در این تورنمنت تاثیری در برنده امسال نخواهد داشت.

تا امروز به نظر می‌رسد ابتدا کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید و بعد از او محمد صلاح، گلزن مصری لیورپول از بخت بالایی برای کسب جایزه مرد سال برخوردار باشند. البته تیم‌های این دو بازیکن شنبه بعد، در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند و ممکن است آن مسابقه نقش زیادی در تعیین برنده جایزه توپ طلا داشته باشد.

دیدگاه‌ها