کد خبر : 1826040 | 03 خرداد 1401 ساعت 20:02 | 26.3K بازدید | 3 دیدگاه

خودمان نمی‌خواهیم در ونکوور بمانیم!

آخرین خبر مهم از سفر ایران به کانادا

انتشار خبری در وب‌سایت ورزش سه مبنی بر نامه فدراسیون فوتبال کانادا به ایران در خصوص ترک خاک این کشور بلافاصله پس از پایان دیدار تدارکاتی، محمد جواد پاینده توضیحاتی در این مورد ارائه داد.

آخرین خبر مهم از سفر ایران به کانادا

به گزارش ورزش سه، روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران در توضیح این خبر گفت:" از خانم اسدی مسئول بین‌الملل فدراسیون در این خصوص استعلام گرفتیم و ایشان گفتند هرگز در نامه فدراسیون فوتبال کانادا چنین چیزی به ما اعلام نشده اما تیم میزبان هزینه هتل را تنها تا یک روز بعد از بازی پرداخت کرده است.»
به گفته پاینده با توجه به اینکه تیم ملی ایران آماده است برای فیفا دی‌های دوم و سوم هم حریفانی در پیش رو داشته باشد، اصرار دارد هر چه سریع‌تر به تهران (‌یا قطر‌) برگردد.

از محمد جواد پاینده درخصوص حریف بعدی تیم ملی ایران هم سوال کردیم که او گفت:« فعلاً چیزی مشخص نیست. تا زمان قطعی شدن حریف ایران برای انجام بازی‌های دوستانه اطلاع رسانی دیگری در این خصوص انجام نمی‌شود و از رسانه‌ها نیز خواهش می‌کنم در این‌ خصوص همکاری لازم را داشته باشند تا تیم ایران این دوره زمانی دشوار را پشت سر بگذارد.»

او ادامه داد:« اگرچه سفر به کانادا طولانی است و همچنین ممکن است مسائلی را نیز به دنبال داشته باشد، اما این نکته را در نظر داشته باشید که قصد تیم ملی از سفر به کانادا انجام سه بازی دوستانه در این کشور بود که بعدها با بعضی از کارشکنی‌های سیاسی، مدت سفر ایران کاسته شد در حالی‌که این موضوع اصلا قابل پیش‌بینی نبود. با این حساب به این دلیل که ما با فدراسیون فوتبال کانادا برای انجام بازی دوستانه قرارداد بسته بودیم قادر به لغو سفر نبودیم چرا که در این صورت باید خسارت لغو این دیدار را عهده دار می‌شدیم. مجبور به انجام این سفر هستیم اما امیدواریم این بازی و سایر بازی‌های تدارکاتی در فیفا‌دی‌های خرداد ماه نهایت بهره را برای تیم ملی به دنبال داشته باشد.»

دیدگاه‌ها