کد خبر : 1826048 | 03 خرداد 1401 ساعت 21:04 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

ساندرو تونالی:

اینتر روی کاغذ از ما قوی‌تر بود

ساندرو تونالی، ستاره ایتالیایی میلان در مورد دلایل قهرمانی این تیم در سری آ صحبت کرده است.

اینتر روی کاغذ از ما قوی‌تر بود

به گزارش "ورزش سه"، میلان این هفته با برتری در خانه ساسولو، نوزدهمین اسکودتوی تاریخ خود و البته اولین قهرمانی خود در 11 سال گذشته را کسب کرد. ساندرو تونالی یکی از بازیکنان کلیدی روسونری در این فصل بود و در تیم فصل فوتبال ایتالیا نیز قرار گرفت. این هافبک 22 ساله پنج گل از جمله گل حساس پیروزی مقابل لاتزیو در ماه آوریل را به ثمر رساند. حالا ساندرو تونالی فاش کرد جیجی دوناروما بعد از قهرمانی میلان در سری آ برایش پیامی ارسال کرده است.

ساندرو تونالی گفت: "جیجی دوناروما برای من پیامی نوشت و من امیدوارم از موفقیت میلان خوشحال باشد، زیرا ما نیز از قهرمانی او در لیگ یک فرانسه خوشحالیم. دوناروما به پاریس رفت و بلافاصله قهرمان شد. او می‌دانست که در میلان باید مسیری را برای موفقیت پیمود، اما ما قدم به قدم این راه را طی کردیم.

1712025

من از ابتدای فصل احساس متفاوتی داشته، درک دیگری با هم‌تیمی‌هایم پیدا کرده و ترس کمتری از ریسک کردن داشتم. پائولو مالدینی بعد از دائمی شدن قرارداد با من تماس گرفت و گفت نگران نباش، حالا انگار تو برای دومین بار بازیکن میلان شده‌ای. از مدیر برنامه‌ام برای برآورده کردن خواسته‌هایم تشکر می‌کنم و می‌خواهم از ماسیمو، رئیس برشا نیز تشکر کنم، زیرا به قولش وفا کرد.

من برای عکس گرفتن از موبایل استفاده نمی‌کنم، زیرا می‌خواهم لحظه قهرمانی را زندگی کرده و آن را برای همیشه با خودم نگه دارم. روی کاغذ، تیم‌هایی مثل اینتر قوی‌تر از ما بودند، اما هیچ‌کس بیشتر از ما میل به قهرمانی نداشت. 

تعیین کننده‌ترین بازیکن میلان در این فصل؟ رافائل لیائو. وقتی شرایط دشوار بود او کاری می‌کرد پیروز شویم. لیائو در دیدار برابر ورونا مرا در بهترین شرایط قرار داد تا دو بار موفق به گلزنی شوم. من فقط در زمان و مکان مناسب بودم و باقی شایستگی و درخشش رافائل بود."

دیدگاه‌ها