کد خبر : 1826054 | 03 خرداد 1401 ساعت 21:48 | 36.6K بازدید | 8 دیدگاه

ژابی آلونسو:

فقط باید از فینال رئال مادرید- لیورپول لذت برد

ژابی آلونسو، هافبک سابق رئال مادرید و لیورپول، از قدرت ذهنی دو فینالیست لیگ قهرمانان اروپای این فصل تمجید کرد.

فقط باید از فینال رئال مادرید- لیورپول لذت برد

به گزارش "ورزش سه"، فینال لیگ قهرمانان سال 2018 هفته بعد دوباره تکرار می‌شود و رئال مادرید و لیورپول این‌بار در پاریس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ژابی آلونسو که سابقه درخشش در خط میانی هر دو تیم را در کارنامه دارد، مدعی شد فینال فوق العاده‌ای در پیش است و هواداران فوتبال باید از این مسابقه لذت ببرند.

ژابی آلونسو گفت: "من عاشق زمانی هستم که یورگن کلوپ می‌گوید بازیکنان لیورپول هیولاهای ذهنی هستند، زیرا کاری که آنها انجام می‌دهند آسان نیست. موفقیت لیورپول فقط معطوف به فقط امسال نبوده و‌ این کاری است که آنها در چند سال اخیر انجام داده‌اند. اما فینال لیگ قهرمانان یک بازی دیگر است. فینال یک مسابقه بزرگ زمان آن ا‌ست که شما آن ذهنیت برنده خود را نشان دهد. زیرا تیم دیگر یعنی رئال مادرید نیز هیولاهای ذهنیتی هستند. 

1259761

بنابراین این یک مسابقه بزرگ و تماشایی خواهد بود و قرار است از تماشای این بازی لذت ببریم. هر دو تیم نام‌های بزرگی هستند، هم رئال مادرید و هم لیورپول در آینده پیروز خواهد شد. ‌این فینال لیگ قهرمانان است و بنابراین فقط باید لذت ببرید.

نگرش "هرگز تسلیم نمی‌شوی" رئال مادرید در نیمه نهایی به نمایش گذاشته شد، وقتی که آنها پس از دقیقه 90 دو گل زده و شانس صعود مقابل منچسترسیتی را حفظ کردند. سپس ضربه پنالتی کریم بنزما در وقت اضافه برای شاگردان کارلو آنچلوتی برای صعود کافی بود. من تصورم می‌کنم وقتی سیتی گل اول را از رودریگو دریافت کرد، بازیکنان این تیم شوکه شده و با خود گفتند نباید اتفاقات مراحل قبل دیگر تکرار شود."

دیدگاه‌ها