کد خبر : 1826074 | 03 خرداد 1401 ساعت 23:27 | 15.7K بازدید | 8 دیدگاه

نویر: کار لواندوفسکی و بایرن مونیخ گره خورده است

مانوئل نویر، کاپیتان آلمانی بایرن مونیخ مدعی شد در کمال آرامش قرارداد خود را تمدید کرده است.

نویر: کار لواندوفسکی و بایرن مونیخ گره خورده است

به گزارش "ورزش سه"، دیروز باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد قرارداد مانوئل نویر، دروازه‌بان باتجربه این تیم تمدید شده و او تا سال 2024 در آلیانس آره‌نا باقی خواهد ماند. حالا مانوئل نویر در مصاحبه‌ای در مورد روند تمدید قرارداد خود و البته اخبار اخیر مبنی بر تمایل رابرت لواندوفسکی به جدایی از باشگاه بایرن مونیخ صحبت کرده است.

1716267

مانوئل نویر گفت: "مذاکرات در آرامش و به آسانی انجام شد. ما صحبت‌های خوبی داشتیم و خواسته من این بود که قرارداد را یک سال تمدید کنم. من و حسن صالح حمیدزیچ توافق کردیم که ابتدا با هم ملاقات کرده و در ادامه تصمیم بگیریم. من 36 ساله هستم و اگر شرایط خوب نباشد دیگر نمی‌خواهم بازی کنم. اگر بدانم آماده هستم و می‌توانم درون دروازه قرار بگیرم، دوباره صحبت خواهیم کرد. به همین دلیل تمایل من این بود که قرارداد از سال 2024 فراتر نرود.

آینده رابرت لواندوفسکی؟ من فکر می‌کنم حرف و ایده رابرت لواندوفسکی مانند باشگاه روشن است. او هنوز یک سال قرارداد دارد و فعلا کارش با باشگاه گره خورده است. اگر تمایلی برای ترک باشگاه وجود داشته باشد، آن وقت باید وارد مذاکره شویم. باشگاه باید بسنجد که آیا فروش لواندوسکی منطقی است یا باید او را حفظ کرد. اگر قصد فروش وجود دارد، سوال این است که کدام بازیکن برای جانشینی در این پست در نظر گرفته شده است؟ باشگاه همیشه تیم خوبی را دور هم جمع کرده، بنابراین من کاملا مطمئن هستم که تصمیمات درستی برای بایرن اتخاذ خواهد شد."

دیدگاه‌ها