کد خبر : 1826077 | 03 خرداد 1401 ساعت 23:58 | 123.7K بازدید | 40 دیدگاه

بعد از زیدان و کونته؛

یک سرمربی بزرگ دیگر هم پیشنهاد PSG را رد کرد!

یوواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان تمایلی به هدایت پاری‌سن ژرمن ندارد.

یک سرمربی بزرگ دیگر هم پیشنهاد PSG را رد کرد!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد جدایی مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری‌سن ژرمن از این باشگاه قطعی شده و خبر قطع همکاری با او تا پایان این هفته به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. در روزهای اخیر نام‌های بزرگ فراوانی برای در دست گرفتن هدایت پاری‌سن ژرمن برای فصل بعد مطرح شده، اما هنوز هیچ توافقی در این‌رابطه صورت نگرفته است. به نظر زین الدین زیدان گزینه اول باشگاه متمول فرانسوی بود، اما او حتی به پیشنهاد امیر قطر نیز پاسخ منفی داده و احتمالا خواهان حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه است.

1610421

نشریه اسکای آلمان امروز در گزاشی مدعی شد نام یوواخیم لوو، سرمربی سابق ژرمن‌ها نیز در لیست پاری‌سن ژرمن قرار گرفته است. اما پاسخ او در این‌رابطه منفی بوده و یوواخیم لوو علاقه‌ای به حضور روی نیمکت این باشگاه پرستاره ندارد. این نشریه فاش کرد این سرمربی پیشنهادات بزرگ دیگری روی میز داشته و به‌زودی به یکی از آنها پاسخ مثبت خواهد داد. 

چند روز پیش مدیر برنامه آنتونیو کونته نیز اعلام کرد به احتمال فراوان این سرمربی ایتالیایی فصل بعد نیز در تاتنهام باقی خواهد ماند و بدین‌ترتیب نام او نیز از لیست گزینه‌های احتمالی پاری‌سن ژرمن خارج می‌شود. در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر اعطای حق رای به کیلیان امباپه برای انتخاب سرمربی جدید پاریس منتشر شده و باید دید نظر او در رابطه با نیمکت تیم چه خواهد بود.

یوواخیم لوو اخیرا در این‌رابطه گفته بود: "دوست دارم دوباره سرمربی یک تیم باشگاهی شوم و این کار برای من شیرین و سرگرم کننده است." یوواخیم لوو قبل از حضور طولانی مدت خود در تیم ملی آلمان، به‌عنوان مربی اشتوتگارت، فنرباغچه، کارلسروهه، آداناسپور، اف سی تیرول و اتریش وین فعالیت کرده بود.

1344803

دیدگاه‌ها