کد خبر : 1826081 | 04 خرداد 1401 ساعت 00:35 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

با همین تیم به المپیک خواهیم رفت؛

مهدوی‌کیا: کلا یک بازیکن بالای 21 سال داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید بعد از پیروزی مقابل عراق در دیدار دوستانه گفت: تیم حریف دو سال از تیم ما بزرگتر بود ولی با این وجود بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند.

مهدوی‌کیا: کلا یک بازیکن بالای 21 سال داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امید ایران در اولین دیدار دوستانه خود مقابل تیم ملی فوتبال امید عراق به برتری یک بر صفر دست یافت. مهدی مهدی کیا در نشست خبری پس از این بازی گفت: بازی خیلی خوبی برای هر دو تیم بود. تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و برنامه های خود را در زمین اجرا کردیم.

او در ادامه افزود: تیم حریف دو سال از تیم ما بزرگتر بود ولی با این وجود بچه های ما خیلی خوب بازی کردند. جدا از نتیجه، بازی خیلی خوبی انجام دادیم. حس خیلی خوبی برای ما بود. یک بازی دیگر با عراق داریم و فکر می کنم این بازی ها خیلی می تواند به ما کمک کند که با آمادگی بهتری وارد مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به سوالی در مورد سن بازیکنانش تاکید کرد: ما کلا یک بازیکن بالای 21 سال در تیم خودمان داریم. بازیکنان ما متولد 99-2000 هستند و به خاطر آینده نگری آنها را دعوت کردیم. این ها مهم نیست. مهم این است که طبق برنامه ریزی، با همان تیمی که قرار است به المپیک برود راهی ازبکستان می شویم و بازیکن بزرگتر نداریم.

1716290

مهدوی کیا با خنده به سوالی در مورد نقاط ضعف تیم ملی عراق پاسخ داد: نباید که نقاط ضعف عراق را اینجا بگوییم. ما بازی های تیم عراق را دیده بودیم. البته نسبت به بازی های یک ماه پیش در امارات، تیم آنها خیلی تغییر کرده بود. می دانستیم که با چه سیستمی بازی می کنند و یک بازی خیلی خوبی شد. بازیکنان آنها باکیفیت‌تر از تیمی بودند که در امارات مقابل عربستان و تایلند بازی کردند.

او در پایان در مورد حضورش در عراق گفت: ما خیلی خوشحالیم که این جا هستیم. این چهارمین باری است که خود من به عراق می آیم. از نظر ورزشی همیشه بازی های خوبی داشتیم چون دو تیم تکنیکی و قدرتی هستند. من از فدراسیون فوتبال عراق به خاطر این دعوت تشکر می کنم. همه چیز اینجا خوب بود و امیدواریم که روز جمعه یک بازی خوب دیگر داشته باشیم.

دیدگاه‌ها