کد خبر : 1826092 | 04 خرداد 1401 ساعت 09:59 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

نجاتی: امیدوارم در قزاقستان کشتی‌های خوبی بگیرم

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان امیدوار است که در تورنمنت رنکینگ‌دار قزاقستان کشتی‌های خوبی بگیرد و بار دیگر صاحب دوبنده تیم ملی شود.

نجاتی: امیدوارم در قزاقستان کشتی‌های خوبی بگیرم

به گزارش "ورزش سه" علیرضا نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با تاکید بر اینکه از نظر روحی شرایط خوبی برای کشتی گرفتن دارد، اظهار داشت: وضعیتم خوب است، خدا را شکر آماده کشتی گرفتن هستم و هم از نظر جسمی و هم روانی آمادگی لازم را برای مبارزه دارم.

وی که بعد از رفتن به وزن بالاتر، بار دیگر به 60 کیلوگرم بازگشته است، عنوان کرد: مشکل وزنی ندارم، وزنم برای 63 کیلوگرم بالا نیامد و تصمیم گرفتم که در همان 60 کیلو به کشتی‌ام ادامه بدهم. با پزشکان خوبی هم صحبت کردم تا به وزن سابق برگردم و مشکلی برایم پیش نیاید.

این کشتی‌گیر در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان به مدال برنز جهان رسید، در مورد حضورش در تورنمنت قزاقستان تصریح کرد: به قزاقستان اعزام خواهم شد، ان‌شاءالله بتوانم خوب نتیجه گرفته و دوباره صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

نجاتی افزود: خیلی امیدوار هستم که ان‌شاءالله به آن چیزی که می‌خواهم برسم.

این کشتی‌گیر جوان قمی در مورد توقع بالایی که اکنون از کشتی ایران وجود دارد، خاطرنشان کرد: این توقع شاید باعث استرس جوانترها و آنهایی که برای اولین بار صاحب دوبنده تیم ملی می‌شوند، شود، ولی کشتی‌گیر باتجربه کارش را انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها