کد خبر : 1826098 | 04 خرداد 1401 ساعت 10:23 | 84K بازدید | 24 دیدگاه

شاگرد منصوریان و قلعه‌نویی خرید جدید پرسپولیس

از آنجایی که پرسپولیس قهرمانی را از دست داد و این مسأله برای خیلی از هوادارانش باور کردنی نبوده حالا یحیی و باشگاه دنبال این هستند که حضوری فعال در عرصه نقل و انتقالات داشته باشند.

شاگرد منصوریان و قلعه‌نویی خرید جدید پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، از دو روز قبل شایعه شده میلاد زکی‌پور مدافع چپ گل‌گهر یکی از اهداف نقل و انتقالاتی سرخ‌هاست و حتی با پرسپولیس به توافقاتی دست یافته است. البته شایعات پیشروی سریعی داشته و انتقال او به پرسپولیس را قطعی هم دانسته‌اند!
اما این خبر از آن جهت مهم و جذاب به نظر می‌رسد که زکی‌پور قبل از گل‌گهر بازیکن استقلال به حساب می‌آمد و با توجه به سابقه استقلالی‌اش حضور در پرسپولیس می‌تواند جالب باشد. طی دو فصل گذشته انتقال محمد نادری و آرمان مضانی از پرسپولیس به استقلال سر و صدای زیادی در فضای هواداری ایجاد کرد و حالا بعید نیست این ماجرا در مورد زکی‌پور در حالت عکس اتفاق بیفتد. البته زکی‌پور هم مستقیماً از استقلال به پرسپولیس نمی‌آید و از آنجایی که بازیکن گل‌گهر محسوب می‌شود کار راحت‌تری برای پاسخگویی به هواداران افراطی استقلال خواهد داشت.
میلاد زکی‌پور مدافع چپ 27 ساله و اهل شهرستان نوشهر مازندران است که از زمان حضور علیرضا منصوریان استقلالی شد و  سه فصل در جمع آبی‌ها حضور داشت و در این تیم چندان ندرخشید اما طی دو فصل اخیر در گل‌گهر و بخصوص فصل جاری  یکی از بهترین‌های لیگ برتر بوده است.
اما سابقه پرورش زکی‌پور و رسیدنش به سطح اول فوتبال کشور به یک مربی پرسپولیسی برمی‌گردد. منوچهر عبدالله‌نژاد مربی سابق امیدهای پرسپولیس که در مقطعی در تیم امید نفت چندین بازیکن شاخص را به تیم اصلی نفت تهران معرفی کرد همان مربی‌ای بود که چهره‌هایی مثل میلاد زکی‌پور و سجاد آقایی دیگر بازیکن فعلی استقلال را به علیرضا منصوریان در تیم بزرگسالان نفت داد.
عبدالله‌نژاد با تمجید از کیفیت زکی‌پور می‌گوید: «میلاد فوتبالیست خوبی است و همین که بعد از قهرمانی در تیم امید مقاومت به تیم امید نفت آمد یعنی دنبال این بود که در رده بزرگسالان خودش را نشان دهد. برای من سؤال است که این بازیکن چطور از استقلال جدا شد، آن هم در شرایطی که استقلال مدافع چپ نداشت. بازیکنی که از رده سنی امید به تیم اصلی لیگ برتری می‌رسد حتماً کیفیت بالایی دارد اما بازیکنانی مثل زکی‌پور حتماً باید به تیم‌های شهرستانی بروند و آنجا دیده شوند تا دوباره مربیان استقلال و پرسپولیس دنبال‌شان بیفتند. متأسفانه مربیان بزرگ و میلیاردی ما بعضاً جلوی چشم‌شان را نمی‌بینند. این مسأله‌ای است که در مورد بسیاری از بازیکنان جوان رخ می‌دهد. مثلاً روزبه چشمی که در تیم‌های پایه پرسپولیس حضور داشت اما او را در تیم بزرگسالان نخواستند و با نیم ساعت تمرین در درفشی‌فر ردش کردند. حالا فکر می‌کنید در این سال‌ها پرسپولیس دنبال چشمی نبود؟ حتماً بوده اما دیگر روی‌شان نمی‌شد به او پیشنهاد بدهند که برگردد.»
با توجه به شرایط  پست دفاع چپ در پرسپولیس به نظر می‌رسد انتقال زکی‌پور به جمع سرخ‌ها جزو اولویت‌های یحیی گل‌محمدی باشد. 
منبع : ایران ورزشی

دیدگاه‌ها