کد خبر : 1826115 | 08 خرداد 1401 ساعت 08:32 | 49.4K بازدید | 14 دیدگاه

تغییرات دفاعی در غیاب دو اخراجی و سه مغضوب؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل شهرخودرو

در حالی که سه بازیکن به دلایل انضباطی و دو نفر به خاطر اخراج در ترکیب پرسپولیس حضور ندارند، یحیی ارنج متفاوتی را برای شهرخودرو برگزیده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل شهرخودرو

به گزارش "ورزش سه"، در صورتی که بازی امروز پرسپولیس و شهرخودرو برگزار شود، سرخپوشان فرصت این را خواهند داشت تا آخرین بار رسیدن به مرز ۶۰ امتیاز را جستجو کنند و به این حد نصاب برسند.

پرسپولیس برای بازی امروز سعید آقایی و حامد پاکدل دو بازیکن اخراجی دیدار تراکتور را در اختیار نخواهد داشت و این در حالی است که فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی و امید عالیشاه به دلیل محرومیت در ترکیب حضور ندارند.

مهمترین نکته این بازی شانس بالای سیامک نعمتی برای حضور در ارنج اولیه است و او فرصت این را خواهد داشت تا توانایی خود را نشان بدهد.

**خط دروازه؛ ادامه حضور حامد لک
حامد لک در حالی مقابل تراکتور قرار گرفت که پیش‌بینی‌ها از حضور احمد گوهری در خط دروازه سرخپوشان حکایت داشت. اما لک برابر تراکتور بازی کرد و دروازه‌اش را هم بسته نگه داشت و حالا این ماموریت را مقابل شهرخودرو پیش روی خود می‌بیند.

1717357


**خط دفاعی؛ جانشین سعید آقایی کیست؟
در دفاع مرکزی، پرسپولیس احتمالا زوج جدید نسبت به بازی‌های قبلی را خواهد داشت، علیرضا ابراهیمی در کنار علی نعمتی قرار می‌گیرد. در جناح راست، رامین رضاییان جایگاه ثابتی دارد و احتمالا در سمت چپ علی شجاعی به کار گرفته خواهد شد.

**خط میانی؛ بازگشت نعمتی، کمال و پهلوان
در شرایطی که گفته می‌شد میلاد سرلک چهار کارته است و نمی‌تواند در بازی با شهر خودرو تیمش را همراهی کند اما سازمان لیگ اعلام کرد که او می‌تواند به میدان برود. یحیی برای این بازی کمال را در کنار سرلک قرار داده و احسان پهلوان و سیامک نعمتی نیز در کناره‌ها بازی می‌کنند.

1717358


**خط حمله؛ بازگشت تمیروف به نیمکت 
پرسپولیس احتمالا مهدی عبدی را در خط حمله خواهد داشت و در کنار او مهدی ترابی قرار می‌گیرد. این در حالی است که شرزود تمیروف برای نخستین بار در چند هفته اخیر روی نیمکت خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
حامد لک
سیامک نعمتی
کمال کامیابی‌نیا
علی نعمتی
علی شجاعی
رامین رضاییان
علی ابراهیمی
میلاد سرلک
مهدی ترابی
احسان پهلوان
مهدی عبدی

دیدگاه‌ها