کد خبر : 1826149 | 04 خرداد 1401 ساعت 13:16 | 118K بازدید | 51 دیدگاه

پی‌اس‌جی دست بردار رئال نیست؛ شوک دوم به پرز؟

پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد برای جذب اورلین شوامنی از رئال مادرید پیشی بگیرد.

پی‌اس‌جی دست بردار رئال نیست؛ شوک دوم به پرز؟

به گزارش "ورزش سه"، تا همین چند هفته پیش رسانه ها بر سر زمان معارفه کیلیان امباپه در سانتیاگو برنابئو بحث می‌کردند اما در عرض چند روز همه چیز به شکل عجیب و غریبی تغییر کرد و به نظر می‌رسد که پیشنهاد اغواکننده و هنگفت باشگاه فرانسوی به این بازیکن نظر او را عوض کرده است؛ پیشنهادی که باعث شد کیلیان امباپه نهایتا قرارداد خود را تا سال 2025 تمدید کرده و انتقال او به رئال مادرید در کمال ناباوری منتفی شود.

1715913

بعد از ناکامی در جذب امباپه به نظر می رسد که سیاست نقل و انتقالاتی رئال مادرید تغییر کرده و آن‌ها اکنون به دنبال جذب یک ستاره فرانسوی دیگر این بار در پست هافبک هستند. اورلین شوامنی بازیکنی است که مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته و رقابت سنگینی برای جذب او وجود دارد اما به نظر می‌رسد که در مقطع کنونی لوس بلانکوس از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این هافبک باشگاه موناکو برخوردار است.

روز گذشته این انتقال رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت و حتی خبرنگار معتبر ایتالیایی یعنی فابریتزیو رومانو نیز تأیید کرد که شوامنی رویای حضور در رئال مادرید را دارد و این تیم را انتخاب کرده است. با این حال به نظر می رسد که هنوز توافق مالی بین رئال‌مادرید و موناکو انجام نشده و مذاکرات بین دو طرف همچنان ادامه دارد.

1716398

در همین راستا فوت مرکاتو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد اورلین شوامنی را از چنگ رئال مادرید دربیاورد. باشگاه فرانسوی به زودی پیشنهاد 80 میلیون یورویی خود را برای به خدمت گرفتن این ستاره فرانسوی ارائه خواهد داد و قبول آن از سوی موناکو و انتقال این بازیکن به پارک دو پرنس می تواند شوک بزرگ دوم را از سوی PSG به فلورنتینو پرز وارد کند.

دیدگاه‌ها