کد خبر : 1826152 | 04 خرداد 1401 ساعت 13:36 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

زهاوی:

لوا خودش عاقل است و من دخالتی در تصمیمش ندارم

پینی زهاوی، مدیر برنامه رابرت لواندوفسکی می‌گوید دخالتی در تصمیمات این ستاره لهستانی برای جدایی از بایرن مونیخ ندارد.

لوا خودش عاقل است و من دخالتی در تصمیمش ندارم

به گزارش "ورزش سه"، شنبه هفته گذشته رابرت لواندوفسکی که مدت‌هاست شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است، در پی تساوی 2-2 بایرن مونیخ مقابل ولفسبورگ در هفته پایانی فصل 22-2021 بوندس‌لیگا و در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اسکای آلمان گفت: "بسیار محتمل است که این آخرین بازی من برای بایرن مونیخ باشد. می‌توانم تأیید کنم که با حسن صالح‌ حمیدزیچ (مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ) صحبت کردم و به او اطلاع دادم که تصمیمم را گرفته‌ام و قراردادم را با بایرن تمدید نخواهم کرد. باید راه‌حلی پیدا کنیم که به سود هر دو طرف باشد. من به حسن گفتم اگر پیشنهادی از سوی باشگاهی دیگر ارائه شود، باید به آن فکر کنیم."

این مسئله به تایید حسن صالح حمیدزیچ نیز رسید اما رئیس باشگاه بایرن مونیخ موضع متفاوتی در این‌باره داشت و تاکید کرد که ستاره لهستانی به قرارداد خود با این تیم پایبند خواهد بود. هربرت هاینر در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: "در چند روز گذشته بارها و بارها گفته‌ام؛ رابرت لواندوفسکی تا سال 2023 قرارداد دارد و او آن را به اتمام خواهد رساند. هرکسی که رابرت را در طول جشن قهرمانی در روز شنبه و روز بعد در بالکن تالار شهر دیده باشد، هیچ ناراحتی را در او احساس نمی‌کند."

1716224

در باشگاه بایرن مونیخ این باور وجود دارد که مدیر برنامه لواندوفسکی یعنی پینی زهاوی این بازیکن را تحریک به جدایی می کند و تاثیر زیادی در این رفتار ستاره لهستانی دارد. موضوعی که حالا زهاوی به آن واکنش نشان داده و می گوید: "درست مثل داوید آلابا، رابرت لواندوفسکی هم یک مرد بالغ است و می داند که چه می خواهد. من مطمئنم کاری نمی‌کنم که بخواهم روی تصمیم او تاثیر بگذارم. من هرگز این کار را نمی کنم. فقط منافع بازیکنی که من نماینده اش هستم در اولویتم قرار دارد. 40 سال است که در این تجارت در مهمترین معاملات دنیا شرکت می کنم و این کار من است."
 

دیدگاه‌ها