کد خبر : 1826153 | 04 خرداد 1401 ساعت 13:42 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان حدادی در نزدیکی شهرداری گرگان

حامد حدادی که رسما به عنوان کاپیتان تیم ملی بسکتبال معرفی شده، احتمالا فصل آینده را در لیگ ایران سپری خواهد کرد.

کاپیتان حدادی در نزدیکی شهرداری گرگان

به گزارش "ورزش سه"، این سنتر 218 سانتی متری بسکتبال ایران که در سال های اخیر ترجیح داده در لیگ چین به میدان برود، بازهم برای ادامه کار در این کشور از باشگاه سیچوان پیشنهاد دارد، اما صحبت هایش در نشست خبری امروز فدراسیون بسکتبال به نحوی بود که گویا قرار است بعد از چند سال به لیگ ایران بازگردد.
حدادی که امروز از سوی سعید ارمغانی، سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال به عنوان کاپیتان تیم ملی معرفی شد، در خصوص آینده خود در رده باشگاهی گفت: صحبت هایی با تیم شهرداری گرگان داشتم. آن ها امسال هم در باشگاههای غرب آسیا و هم در جام باشگاههای آسیا حضور دارند و احتمالا در این دو تورنمنت همراه شهرداری گرگان هستم. درباره لیگ هم پیشنهاد دادند و من گفتم فعلا بگذارید بازی های ملی را انجام دهیم و بعد صحبت می کنیم.
ستاره بسکتبال ایران قرار بود بعد از پایان کارش در لیگ چین از مرحله نیمه نهایی لیگ قبلی هم به تیم شهرداری گرگان اضافه شود، اما قوانین داخلی لیگ ایران چنین اجازه ای را به حدادی نداد. با این حال گرگانی ها در غیاب حدادی هم جشن قهرمانی را برای دومین سال برپا کردند.
بدون شک با حضور حامد حدادی در لیگ برتر بسکتبال ایران، هم نگاههای بیشتری به این مسابقات خواهد بود و هم سطح رقابت ها بالاتر می رود.

دیدگاه‌ها