کد خبر : 1826154 | 04 خرداد 1401 ساعت 13:46 | 11.2K بازدید | 14 دیدگاه

اوبامیانگ: بارسلونا به زودی به اوج برخواهد گشت

پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا، می‌گوید این تیم پتانسیلی باورنکردنی برای درخشش در فصل آینده دارد.

اوبامیانگ: بارسلونا به زودی به اوج برخواهد گشت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و با این که توانست عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد اما شرایط سختی را در طول این فصل سپری کرد. 
اوبامیانگ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ملحق شد و نقش مهمی را در عملکرد بهتر این تیم در نیم فصل دوم ایفا و گل‌های حساسی را برای این تیم به ثمر رساند. 
این ستاره اهل گابن در گفتگو با اسپورتز بارسا اظهار داشت:« بازیکنان جوان و بسیار با استعدادی در این تیم حضور دارند که فقط باید تلاش کنند و به خودشان باور داشته باشند. وقتی شما جوان هستید، هرچه بیشتر بازی کنید، بیشتر اعتماد به نفس پیدا می‌کنید. به همین دلیل است که بارسا به زودی برخواهد گشت. این تیم پتانسیلی باورنکردنی دارد.»

 

1694955


او با اشاره به ستاره‌های جوان ترکیب این تیم گفت:« پدری، آنسو فاتی، گاوی... همگی ویژگی خاصی در خودشان دارند. آنها از لاماسیا می‌آیند و مستقیما به تیم اول راه پیدا کردند. آنها از بچگی اینجا بوده‌اند و این بهترین اتفاق است. همه باید به آنها افتخار کنند.»
این بازیکن درباره برنامه‌اش برای آینده اضافه کرد:« من باید به سختی تلاش کنم و امیدوارم که فصل خوبی را در پیش داشته باشم. این هدف من است چون می‌خواهم تا زمانی که می‌شود در این باشگاه بمانم و سعی خواهم کرد که با تمام وجود برای این تیم تلاش کنم.»
اوبامیانگ از ژانویه تا پایان فصل موفق شد 13 گل در تمامی رقابت‌ها برای بارسلونا به ثمر برساند. او 17 بازی در لالیگا برای این تیم انجام داد که در 13 بازی در ترکیب اصلی به میدان رفته بود.

دیدگاه‌ها