کد خبر : 1826161 | 04 خرداد 1401 ساعت 14:21 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

قراردادم با سپاهان پنج ساله است

گلزن امید: روزی برسد که برای تیم ملی هم گل بزنم

آریا یوسفی تک گل تیم المپیک را به عراق زد و امیدوار است باز هم این کار را تکرار کند.

گلزن امید: روزی برسد که برای تیم ملی هم گل بزنم

به گزارش "ورزش سه، تیم امید ایران با گل آریا یوسفی مقابل عراق به پیروزی رسید، وی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: به نظرم تیم ما مقتدر و جنگنده است. تمام بچه ها تلاششان را می کنند تا از نام ایران در این میادین به بهترین شکل دفاع کنند. ما با هم هماهنگ می شویم و شناخت نسبتا خوبی از یکدیگر پیدا کردیم. تیم عراق هم خوب بود، دوندگی بالایی داشت و حرف های زیادی برای گفتن دارد.
این بازیکن در مورد گل سه امتیازی که به ثمر رساند عنوان کرد: این کاملا مشخص است که وقتی در اولین بازی ملی گل می زنی خوشحالی زیادی دارد. واقعا خیلی خوشحال شدم امیدوارم در بازی های بعد هم بتوانم دل مردم ایران  را شاد کنم.
یوسفی در مورد هم تیمی اش در سپاهان یعنی یاسین سلمانی که کاپیتان امیدهاست نظرش را اینگونه بیان کرد: یاسین یکی از بهترین فوتبالیست های ایران است، ما شناخت کافی از یکدیگر داریم، او در به ثمر رسیدن این گل سهم زیادی داشت. 
وی در مورد بستن قرارداد پنج ساله با سپاهان و اهدافش توضیح داد: من بازیکن سپاهان هستم و در این باشگاه زیر نظر آقا محرم خیلی چیزها آموختم. سپاهان باشگاهی با مدیریت حرفه ای است و همه جوره از ما حمایت می کند. در طول قرارداد هم هر تصمیمی باشگاه بگیرد تابع آن هستم. امیدوارم خدا کمک کند بتوانم به اهدافم دسترسی پیدا کنم و در این راه تمام تلاشم را می کنم.
بازیکن تیم امید در پاسخ به این سوال که در این مدت چه نکته ای از مهدوی کیا یاد گرفته گفت: آقای مهدوی کیا در ایران و دنیا شناخته شده است. این افتخار نصیب من شد که شاگرد ایشان باشم. او نیاز به تعریف من ندارد، واقعا انسان بزرگ و با دانشی است و به نظرم می توانیم به همراه او و سایر بچه ها در آسیا نتایج خوبی بگیریم و به المپیک هم صعود کنیم.
 

دیدگاه‌ها