کد خبر : 1826162 | 04 خرداد 1401 ساعت 14:25 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

حضور اولین ها در ترکیب نساجی (عکس)

غیبت چند بازیکن کلیدی نساجی در بازی با ذوب آهن موجب شد تا اسماعیل اسماعیلی مربی قائمشهری نساجی به برخی از بازیکنان این تیم برای اولین بار در فصل جاری بازی دهد.

حضور اولین ها در ترکیب نساجی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از این بازیکنان مجتبی ممشلی بود. بازیکنی که سال های سال در نساجی بازی می کند و در صعود این تیم به لیگ برتر نقش کلیدی و موثر ایفاء کرد. او که در دوره مربیگری محمود فکری هم یکی از بازیکنان تاثیر گذار و حتی گلزن به‌شمار می رفت در هفته های پایانی در بازی با سپاهان از ناحیه رباط دچار پارگی شد و بعد از بازگشت، فصل گذشته زیاد فرصت حضور در ترکیب تیم را پیدا نکرد. او این فصل هم با یک بدشانسی بزرگ دیگر مواجه شد. ماجرا از این قرار بود که ایفمارک به دلایل پزشکی مجوز بازی او را در تیم نساجی صادر نمی کرد اما در نیم فصل دوم بود که بالاخره توانست از این سازمان مجوز بازی در لیگ برتر را دریافت کند. با این حال نیمکت نشینی او ادامه پیدا کرد تا اینکه اسماعیل اسماعیلی دیروز در بازی با ذوب آهن از این بازیکن در ترکیب ثابت تیم نساجی و به عنوان کاپیتان استفاده کرد.

1716418

او در پست دفاع چپ در ترکیب تیم نساجی به میدان آمد و پیش از تعویض با متین کریم زاده که یک تعویض تهاجمی بود نمایش خوبی در ترکیب نساجی داشت و دروازه تیم مازنی بسته ماند.

 اسماعیل اسماعیلی، سرمربی تیم نساجی که با اعلام باشگاه مازنی تنها تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت با وجود الزام به نتیجه گیری برای تمدید قراردادش در این بازی از یک بازیکن جوان هم در ترکیب نساجی بهره برد. محمد عباسی که فصل گذشته به همراه امیدهای نساجی قهرمان لیگ برتر شده بود در مصاف با ذوب آهن  اولین بازی خود را در لیگ برتر تجربه کرد و با این حضور بدون شک در آینده یکی از امیدهای نساجی در خط میانی خواهد بود.

نساجی در مصاف دیروز با ذوب آهن از مسعود شجاعی – حامد شیری – امیر مهدی جانملکی و محمد قربانی استفاده نکرد و بازیکنانی چون امیر صادقی و حسن نجفی که جز مهره های تاثیر گذار نساجی بودند به دلیل مصدومیت در ترکیب ثابت تیم به میدان نیامدند.

1716419

دیدگاه‌ها