کد خبر : 1826173 | 04 خرداد 1401 ساعت 15:50 | 20.2K بازدید | 4 دیدگاه

نقش مدیر پرتغالی در تمدید قرارداد امباپه با PSG

آنترو هنریک، مدیر ورزشی پرتغالی سابق پی اس جی نقش بسیار مهمی در برگرداندن نظر کیلیان امباپه و در نهایت تمدید قرارداد او داشت.

نقش مدیر پرتغالی در تمدید قرارداد امباپه با PSG

به گزارش "ورزش سه"، در طول هفته گذشته رئال مادرید تا عقد قرارداد با کیلیان امباپه هم پیش رفت و تنها امضای نهایی نیاز بود که در نهایت با پاسخ منفی ستاره فرانسوی روبرو شد. کیلیان امباپه از چهارشنبه گذشته دیگر پاسخ تماس های رئال را نداد تا تردیدها در میان مدیران باشگاه مادریدی شروع شود. مدیران رئال درک نمی کردند که چگونه امباپه به شکل ناگهانی حرف های خود را پس گرفت و در نهایت راضی شد با پی اس جی تمدید کند. 

1716162
 

امباپه با قراردادی تا 2025 ماندگار شد تا خشم باشگاه اسپانیایی را موجب شود. امروز نشریه آاس از نقش یک مدیر ورزشی پرتغالی در تمدید قرارداد امباپه خبر داد. آنِترو هنریک، مدیر پرتغالی سابق پی اس جی که سال 2017 در جذب نیمار و امباپه نقش داشت و تا 2019 نیز مدیر ورزشی پاریسی ها بود، با درخواست مستقیم ناصر الخلیفی به منظور راضی کردن امباپه برای تمدید دست به کار شد.

1716437

 

 آاس نوشته است که هنریک از قطر، محل کار فعلی خود، برای سه هفته به پاریس برگشت تا از نزدیک با خانواده امباپه وارد مذاکره شود. او حامل پیامی از سوی الخلیفی بود و پروژه ورزشی جدید باشگاه را برای امباپه تشریح کرد و در نهایت نیز ماموریتش را با موفقیت به اتمام رساند. هنریک فرد مورد اعتماد امیر قطر است و در واقع بار دیگر پاسخ اعتماد وی را داد.

دیدگاه‌ها