کد خبر : 1826190 | 04 خرداد 1401 ساعت 18:36 | 8.4K بازدید | 7 دیدگاه

جوردن هندرسون:

لیورپول با تمام وجود به دنبال فتح لیگ قهرمانان است

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول تاکید کرد این تیم با تمام توان به دنبال فتح لیگ قهرمانان است.

لیورپول با تمام وجود به دنبال فتح لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول ابتدای هفته در کورس قهرمانی در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی مغلوب شد و حالا آنها خود را برای فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید آماده می‌کنند. جوردن هندرسون در نشست خبری امروز حاضر شده و مدعی شد بازیکنان لیورپول برای رسیدن به این مرحله با تمام توان تلاش کرده‌اند.

جوردن هندرسون گفت: "در اغلب بازی‌های این فصل از جمله مسابقات ملی واقعا سرحال بودم. بالای 60 بازی در سال داریم و این برای من مهم است، زیرا در سن 30 سالگی هستم و ثبت چنین کارنامه‌ای خوشایند است. از نظر جسمانی نیز احساس خوبی دارم. محمد صلاح به من نکاتی در مورد طی روند ریکاوری گفته و این به من کمک زیادی کرده است.

1716463

شما هرگز نمی‌دانید آخرین فرصت شما چه زمانی پیدا می‌شود، پس به همین دلیل است که فرصت بعدی بزرگترین شانس شما برای موفقیت است. ما هرگز نمی‌دانیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، بنابراین باید از همه لحظات لذت ببرم. ما برای این رسیدن به این مرحله برای مدت طولانی تلاش کرده‌ایم و حالا باید آماده باشیم. ما همیشه به خودمان باور داشته و می‌خواهیم رقابت کنیم. 

ما در این فصل این کار را انجام داده‌ و در واقع دیگر نمی‌توانستیم بیشتر از این تلاش کنیم. حالا شنبه فرصت بزرگی برای به پایان دادن به فصل در اوج موفقیت است. ما با تمام وجود به دنبال فتح لیگ قهرمانان هستیم و حالا فرصت فوق العاده دیگری به خودمان داده‌ایم. 

قهرمان شدن در لیگ قهرمانان در مادرید، مطمئنا بزرگترین لحظه زندگی من بود و پیروزی در آن دیدار بعد از شکست سال قبل در فینال، باعث شد همه ما احساساتی شویم. من به رژه قهرمانی فکر نمی‌کنم، اما امیدوارم بتوانیم در فینال پیروز شده و جام را به خانه بیاوریم. رسیدن به این هدف فوق العاده خاص خواهد بود، اما ما باید با تمام توان در زمین حاضر شده و بعد ببینیم چه اتفاقی می‌افتد."

دیدگاه‌ها