کد خبر : 1826199 | 04 خرداد 1401 ساعت 19:13 | 19.1K بازدید | 10 دیدگاه

باید از این فرصت استفاده کنیم؛

کلوپ: رئال مادرید خیلی باتجربه است، 2018 فهمیدیم!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد رئال مادرید تیمی بسیار باتجربه در لیگ قهرمانان است.

کلوپ: رئال مادرید خیلی باتجربه است، 2018 فهمیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، چهار سال بعد از فینال تلخ 2018 و شکست مقابل رئال مادرید، حالا یورگن کلوپ و تیمش دوباره در فینال و این بار در پاریس این تیم پرافتخار را ملاقات خواهند کرد. یورگن کلوپ در نشست خبری امروز حضور پیدا کرده و ضمن تمجید از شخصیت کارلو آنچلوتی، تاکید کرد او و ستاره‌های لیورپول به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه هستند.

رویارویی با کارلو آنچلوتی: "او یکی از موفق‌ترین سرمربیان فوتبال در جهان بوده و از نظر نحوه برخورد با موفقیت یک الگو محسوب می‌شود. کارلتو یکی از بهترین افرادی است که می‌توانید ملاقات کنید. ما رابطه بسیار خوبی داریم و البته دوستی ما بعد از جدایی او از اورتون کمی دچار وقفه شد."

1716478

فینال برابر رئال مادرید: "اگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر شده و فکر کنید همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت، ساده‌لوح هستید. شما هرگز نمی‌دانید که چند بار به فینال لیگ قهرمانان می‌رسید، بنابراین بهتر است از فرصت‌هایی که به‌دست می‌آورید استفاده کنید. این یک بازی عالی خواهد بود و در نهایت جهان یا قرمز یا سفید می‌شود.

اگر فقط 10 دقیقه آخر مسابقات رئال مادرید در لیگ قهرمانان این فصل را کم کنید، به این نتیجه می‌رسید آنها هیچ ‌شانسی ندارند، اما بازی‌ها طولانی‌تر از این است و آنها موفق به بازگشت شدند. رئال مادرید تیمی بسیار باتجربه است که می‌داند چگونه برای فینال آماده شود و ما این موضوع را در سال 2018 حس کردیم. همین بحث تجربه یک مزیت بزرگ برای رئال مادرید در آن شب بود، اما از آن زمان ما نیز تجربه زیادی در این زمینه به‌دست آورده‌ایم که برای تیم مفید است.

در شب برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا، من واقعا فکر می‌کنم دنیا یا سفید است یا قرمز، زیرا برخی از هواداران خیلی از ما خوششان نمی‌آید و بعضی نیز همین احساس را نسبت به رئال مادرید دارند."

فینال 2018 در کیف: "من به انتقام گرفتن اعتقادی ندارم، اما این موضوع را درک می‌کنم. فکر نمی‌کنم فکر کردن به این مسئله ایده خیلی خوب و کار درستی باشد. می‌دانم که محمد صلاح می‌خواهد این اتفاق رخ دهد و من نیز همین‌گونه فکر می‌کنم. شب سختی برای ما رقم خورد و تحملش دشوار بود. ما شرایط چندان مساعدی پیش از فینال نداشتیم و بازیکنان درست قبل از بازی نهایی به اردو برگشتند، پس ما نمی‌توانستیم جایگزین خوبی برای محمد صلاح پیدا کنیم. در آلمان ما می گوییم شما همیشه دو بار در زندگی یکدیگر را ملاقات می‌کنید."

از دست رفتن قهرمانی در لیگ برتر: "اگر سیتی بعد از 12 دقیقه با نتیجه 3-0 جلو افتاده بود، درامی معمولی رخ داده بود. پذیرش از دست رفتن قهرمانی در این شرایط دشوارتر است، اما همه ما روحیه خوبی داریم. هیچ‌کدام از ما بابت اتفاقات یک‌شنبه ناراحت نبوده و همه ما واقعا مشتاقانه منتظر فینال هستیم. هنوز اهدافی در پیش داریم و فکر نمی‌کنیم چون به دو فینال رسیدیم، این موضوع دیگر اهمیتی ندارد. این سومین فینال ما در چهار سال اخیر بوده و این یعنی لیورپول یک گروه ویژه است."

تاثیرگذاری فینال لیگ قهرمانان اروپا بر مذاکرات تمدید قرارداد: "ما هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم. گاهی اوقات یک بازیکن یک ایده و باشگاه ایده دیگری دارد. ما مدت‌هاست که یکدیگر را می‌شناسیم و ممکن است بعد از مذاکرات، توافق حاصل شود."

1716479

حضور هواداران لیورپول در پاریس: "در اختیار داشتن 50 درصد از سکوهای استادیوم بهترین پشتوانه‌ای است که می‌توانید در یک بازی خارج از خانه داشته باشید. من مشتاقانه منتظر حضور هواداران لیورپول هستم. "

فرصت 6 روزه برای فینال لیگ قهرمانان: "تفاوت زیادی وجود دارد، اما مشکلی نیست. فینال لیگ اروپا سه روز پس از بازی ما در لیگ برتر برگزار شد و آن شرایط مشکل بود. ما سعی کردیم با یک برنامه ریزی فشرده، تا حد امکان روزهای تعطیلی بیشتری به بازیکنان اختصاص دهیم. حالا اینجا هستیم، سرحال و پر از هیجان. در سال 2019 سه هفته برای فینال فرصت داشتیم و آن نیز خیلی طولانی بود، اما ما به‌خوبی برای بازی نهایی آماده شدیم، زیرا به بازیکن پنج یا 6 روز مرخصی دادیم. حالا نیز آماده خواهیم بود و همه چیز خوب است."

شرایط تیاگو: "شانس خوبی برای حضور او در دیدار نهایی وجود دارد. در حال حاضر فکر می‌کنم او بتواند در بخشی از تمرین فردا شرکت کند و شرایط تیاگو به‌طور شگفت انگیزی خوب به نظر می‌رسد."

دیدگاه‌ها