کد خبر : 1826204 | 04 خرداد 1401 ساعت 19:37 | 35.9K بازدید | 9 دیدگاه

سعیدی‌فر: استقلال برایم کلاس درس است

تجربه قهرمانی در ۲۰ سالگی یک لذت ناب و تکرار نشدنی است؛ این صحبت سینا سعیدی‌فر است.

سعیدی‌فر: استقلال برایم کلاس درس است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر دو دروازه‌بانی بودند که در لیست اولیه تیم ملی حضور داشتند و در ابتدا فرهاد مجیدی گفت که اجازه حضور آن‌ها را می‌دهد ولی بعد منصرف شد و اعلام کرد رضایی را برای دو بازی آخر می‌خواهد؛ همین باعث شد مهدوی‌کیا روی اسم سعیدی‌فر هم خط بکشد و به‌نوعی این مهره، سوخت شد و تیم ملی امید را از دست داد؛ وی در این‌رابطه به خبرنگار ما گفت: من بازیکن باشگاه استقلال هستم و با این باشگاه قرارداد دارم؛ در نهایت هر تصمیمی که باشگاه و کادرفنی بگیرد به آن احترام می‌گذاریم، خیلی دوست دارم برای تیم ملی در ادامه بازی کنم و باید ببینیم بعدا چه پیش می‌آید؟ اما به هر حال هر بازیکنی تابع باشگاه است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. 
او در مورد قهرمانی استقلال ادامه داد: حس خیلی ناب و تکرار نشدنی‌ای است و خوشحالم که در سن ۲۰ سالگی تجربه‌اش کردم. استقلال همه رکورد‌ها را شکست و قهرمانی حقش بود و من قبلا هم در مصاحبه‌ای گفته بودم که استقلال امسال حتما قهرمان می‌شود و به نوبه خودم آن را به هواداران بسیار خوبمان تقدیم می‌کنم.
این بازیکن در مورد تجربه کار کنار‌ حسینی عنوان کرد: سید‌حسین حسینی که دستکش طلا گرفت و امسال فوق‌العاده بود. آقای بهزاد غلامپور هم خیلی نکات به من یاد داد و برایم کلاس درس بود. خوشحالم که در تیم پرافتخار استقلال و کنار بازیکنان بزرگش حضور داشتم و به تجربه‌های من اضافه شد؛ آرزوی هر کسی است که در تیم بزرگی مثل استقلال باشد و من هم خوشحالم که کنار آقای مجیدی و این بچه‌ها بودم.
دروازه‌بان جوان استقلال یادآور شد: امیدوارم در  آینده دروازه‌بان اصلی این تیم باشم، می‌دانم که چه افراد بزرگی پیراهن استقلال را به تن کرده‌اند و قدرش را می‌دانم.

دیدگاه‌ها