کد خبر : 1826217 | 04 خرداد 1401 ساعت 20:33 | 35.9K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو: متاسفانه در مورد یونایتد حقیقت را گفتم

ژوزه مورینیو، سرمربی اسبق منچستریونایتد مدعی شد ناکامی این باشگاه باعث ناراحتی او می‌شود.

مورینیو: متاسفانه در مورد یونایتد حقیقت را گفتم

به گزارش "ورزش سه"، سه سال از اخراج ژوزه مورینیو از باشگاه منچستریونایتد و جدایی این سرمربی پرتغالی می‌گذرد و جالب اینجاست سه جام آخر قهرمانی این باشگاه در دوران حضور او روی نیمکت فتح شده است. ژوزه مورینیو هنگام جدایی از منچستریونایتد به مدیران این تیم هشدار داد که باشگاه به تغییرات بزرگی نیاز دارد. حالا او تاکید کرد متاسفانه حرف‌هایش حقیقت داشته و البته او بابت این فصول تلخ برای یونایتد خوشحال نیست.

1364872

ژوزه مورینیو گفت: "البته اغلب دوران کاری من و ارتباطم در کشور انگلیس با باشگاه چلسی بوده و در حقیقت من به‌عنوان یک مردِ متعلق به این تیم دیده می‌شوم، زیرا من دو دوره و در مجموع 6 سال هدایت این باشگاه را بر عهده داشتم. اما منچستریونایتد و هواداران این تیم نیز برایم ویژه و خاص هستند. افراد خوب زیادی در این باشگاه فعالیت می‌کنند و اصلا این‌طور نیست که خوشحال شده باشم که حرف‌هایم در مورد این تیم حقیقت داشته است.

از اینکه در مورد شرایط این باشگاه درست گفتم خوشحال نیستم و دوست داشتم اشتباه می‌کردم، اما می‌دانستم که حق با من است. وقتی اوضاع در یک باشگاه درست پیش نمی‌رود، اولین چیزی که باید تغییر دهید شرایط ذهنی افراد و سازماندنی تیم است، اما شرایط در آن مقطع در باشگاه این‌طور نبود. من می‌دانستم که رفتن من نیز چیزی را حل نخواهد کرد و متأسفانه از این مسئله آگاه بودم. من همیشه برای یونایتد بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. صادقانه می‌گویم که امیدوارم آنها موفق شوند و برای این تیم آرزوهای خوبی دارم."

دیدگاه‌ها