کد خبر : 1826218 | 04 خرداد 1401 ساعت 20:32 | 24.7K بازدید | 6 دیدگاه

بی‌ثمرترین تکل‌های سال

نگاه پرحسرت گلر عمانی محصول هنری حسین‌زاده!

امیرحسین حسین‌زاده این بار توانست در موقعیت مشابهی مانند دیدار با نساجی، دروازه مس را باز کرده و به‌نوعی تلافی کند.

نگاه پرحسرت گلر عمانی محصول هنری حسین‌زاده!

به گزارش "ورزش سه"، دریافت یک پاس از رافائل سیلوا در گوشه سمت چپ زمین و در میانه میدان، با چرخش حسین‌زاده همراه شد. او که حسن جعفری و فرشاد محمدی‌مهر را مقابل خودش می‌دید، تصمیم گرفت از سرعت بالایش کمک گرفته و با عبور از میان دو بازیکن حریف به سمت دروازه میزبان حرکت کند.

تصمیم حسین‌زاده با موفقیت همراه بود و او این بار یک بازیکن دیگر مس را مقابل خودش می‌دید و توانست با یک فرار سریع، از تکل مهرداد رضایی نیز عبور کرده و در موقعیت بسیار مناسبی در سمت چپ به سوی دروازه مس پیشروی کند.

1716504

پدیده جوان آبی‌ها که یکی از بهترین بازیکنان استقلال در لیگ بیست و یکم بوده، از سرعت بالایش کمک گرفت و پس از وارد شدن به داخل محوطه جریمه مس، تصمیم گرفت تا با یک شوت فنی و بغل پا دروازه فایز الرشیدی را تهدید کند.

شاهین توکلی و عقیل کعبی دیگر مدافعین پیش روی او بودند که هر دو با تکل‌های خود به دنبال جلوگیری از گل شدن شلیک حسین‌زاده بودند اما ضربه دقیق این وینگر جوان به جایی رفت که کاری از دستان سنگربان عمانی مس و مدافعین این تیم ساخته نبود.

1716505

موقعیتی که حسین‌زاده در دیدار برابر مس رفسنجان توانست به گل تبدیل کند، کپی برابر اصل همان فرصتی بود که این بازیکن در دیدار مقابل نساجی از دست داد.

در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی بود که استقلال در استادیوم آزادی به مصاف نساجی رفت و در همان دقایق ابتدایی مسابقه امیرحسین حسین‌زاده با یک توپ گیری فوق العاده در مصاف تک به تک با علیرضا حقیقی قرار گرفت.

1716506

در آن لحظه، کوین یامگا روی دست حسین‌زاده بود و این بازیکن می‌توانست با یک پاس در عرض، او را با دروازه خالی مواجه کند اما پدیده آبی‌ها تصمیم گرفت ضربه‌اش را به سمت دروازه بزند که شوت بی دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

استقلال آن بازی را در ضربات پنالتی واگذار کرد و خیلی‌ها از دست رفتن همان موقعیت استثنایی را عامل حذف استقلال می‌دانستند. همین مسئله باعث شد تا حسین‌زاده با چشمانی اشکبار استادیوم آزادی را ترک کند و پس از آن دیدار، تمام فکر و ذکر وینگر جوان آبی‌ها، جبران این مسئله بود.

1716507

او توانست در بازی با شهر خودرو با یک قیچی برگردان استثنایی پایه گذار گل سه امتیازی آرمان رمضانی باشد و در اهواز با یک گل دیدنی، پیروزی استقلال برابر فولاد را استارت زد و شب گذشته نیز در وضعیتی کاملا مشابه با همان موقعیت دیدار با نساجی، دروازه مس را باز کرد تا اتفاقات تلخ آن دیدار را جبران کند.

دیدگاه‌ها