کد خبر : 1826223 | 04 خرداد 1401 ساعت 21:02 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

عطایی: با ۹۰ درصد تغییر به لیگ ملت‌ها می‌رویم

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد آخرین وضعیت آمادگی تیم ملی قبل از اعزام به لیگ ملت‌ها توضیحاتی ارائه داد.

عطایی: با ۹۰ درصد تغییر به لیگ ملت‌ها می‌رویم

به گزارش ورزش سه به نقل از ایسنا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در مورد وضعیت تیم ملی قبل از اعزام به جام ملت‌ها گفت: خوشبختانه وضعیت قابل قبولی داریم. بعد از ۴۵ روز تمرین به وضعیت ثابتی رسیده‌ایم. سعی می‌کنیم در فاصله دو هفته تا لیگ ملت‌ها دو بازی ندارکانی و تمریناتمان را به گونه‌ای پیش ببریم که به اوج آمادگی برسیم و در لیگ ملت‌ها بازی‌های قبولی ارائه بدهیم.

او افزود: هفته اول بازی‌ها سخت و حیاتی است. تیم‌های هفته اول رقبای آسیایی ما هستند که برای کسب سهمیه المپیک هم با آن‌ها رقابت داریم و سرشاخ می‌شویم. ژاپن و چین با تمام قوا می‌آیند و ما شاید بیشترین تغییر را در مقایسه با رقبای حاضر در المپیک و لیگ ملت‌ها وارد می‌شویم. بیش از ۹۰ درصد ترکیب المپیکی‌مان تغییر کرده است. سعی می‌کنیم با وجود اینکه تیم کم تجربه‌ای داریم، عملکرد خوبی داشته باشیم.

عطایی در مورد دو مسابقه تدارکاتی ایران مقابل صربستان قبل از شروع لیگ ملت‌ها گفت: بازی تدارکاتی خوبی خواهد بود و از طرفی قوانین جدید والیبال در این بازی‌ها اجرا می‌شود تا با قوانین جدید آشنا شویم.

او در مورد حضور تیم ملی با سرمربی ایرانی در لیگ ملت‌ها بیان کرد: قطعا کارمان سخت است و مسابقات معتبری پیش رو داریم. تیم ما با اطلاعات از تیم‌های هفته اول با قدرت وارد می‌شویم. استراتژی ما این است که با بهترین کیفیت کار کنیم. سعی می‌کنیم در جریان مسابقات از بازیکنان بیشتری در طول لیگ ملت‌ها استفاده کنیم تا بازیکنان بیشتری فضای لیگ ملت‌ها را لمس کنند.

او با بیان اینکه نتیجه قابل پیش بینی نیست، ادامه داد: اطلاعات کافی از تیم‌هایی که در هفته دوم و سوم بازی می‌کنیم، نداریم. تیم های اروپایی با قدرت کامل می‌آیند. سعی می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم. لیگ ملت‌ها مسابقات سنگینی است و سعی می‌کنیم خوب کار کنیم.

عطایی در پاسخ به این سوال که قوانین جدید لیگ ملت‌ها را به چالش می‌کشد، بیان کرد: تایم سوم در مسابقات امیدهای جهان اجرا شد و باعث شد همه مربیان با این شیوه مخالفت کنند. احتمال می‌دهم دوباره مربیان نسبت به این موضوع واکنش مثبتی نشان ندهند.

 

دیدگاه‌ها