کد خبر : 1826225 | 04 خرداد 1401 ساعت 21:28 | 13.2K بازدید | 4 دیدگاه

فن‌دایک: با بهترین‌های تاریخ در فینال بازی داریم

ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول به‌طور کامل برای فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید آماده شده است.

فن‌دایک: با بهترین‌های تاریخ در فینال بازی داریم

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک یکی از بازیکنانی بود که در فینال 2018 در ترکیب لیورپول حضور داشته و آن شکست تلخ را در کیف برابر رئال مادرید تجربه کرد. حالا و بعد از گذشت چهار سال، ویرژیل فن‌دایک مدعی شد لیورپول از آن شب تجارب فراوانی به‌دست آورده و موفقیت احتمالی در فینال شنبه شب برای او بسیار مهم و خاص خواهد بود.

ویرژیل فن‌دایک گفت: "شرایط خیلی خوبی دارم. کاملا بدون مشکل بوده و و البته برای فینال شنبه بسیار هیجان زده هستم. تردیدی وجود ندارد که ما با یکی از بهترین تیم‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم و باید خیلی خوب باشیم تا بتوانیم فاتح لیگ قهرمانان بشویم. ما نسبت به فینال 2018 خیلی رشد کرده‌ایم. تجربه بسیار بیشتری داریم و بسیاری از بازیکنان ترکیب لیورپول در مسابقه آن شب همچنان برای این تیم بازی می‌کنند. 

1713943

اما فکر می‌کنم میزان تجربه و همچنین سبک بازی ماتغییر کرده است. آن دیدار اولین فینال ما در کنار هم بود، اما قطعا وقتی فینال‌های زیادی را تجربه می‌کنید، تجارب بیشتری خواهید داشت و این همان چیزی بود که سال بعد و در فینال مادرید دیده شد.

کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان در سال 2019 رویای بزرگی بود که به حقیقت پیوست. فکر می‌کنم برای هر بازیکن بازی کردن در فینال لیگ قهرمانان اروپا و کسب پیروزی اتفاقی رویایی است.  همچنین فتح آن جام بعد از شکست سال 2018 برای ما خاص بود. اما موفقیت در فینال امسال ممکن است برایم کمی خاص‌تر به نظر برسد، زیرا این فصل بازگشت من بعد از مصدومیت است."

دیدگاه‌ها