کد خبر : 1826230 | 04 خرداد 1401 ساعت 22:09 | 24.2K بازدید | 13 دیدگاه

لوییس دیاز:

همیشه رویایم فینال مقابل رئال مادرید بود

لوییس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول به تمجید از کیفیت و تجربه رئال مادرید پرداخته است.

همیشه رویایم فینال مقابل رئال مادرید بود

به گزارش "ورزش سه"، لوییس دیاز در نیم فصل امسال و در فصل زمستان از پورتو راهی لیورپول شده و در ماه‌های ابتدایی حضور در این باشگاه به‌قدری خوب کار کرد که حالا به یکی از بازیکنان محبوب هواداران این تیم بدل شده است. در آستانه فینال لیگ قهرمانان و تقابل با رئال مادرید، لوییس دیاز تاکید کرد بازیکنان لیورپول باید با تمام توان برای برتری در این دیدار راهی میدان شوند.

1694095

لوییس دیاز گفت: "من همیشه رویای بازی کردن در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا به خصوص در مقابل تیمی مانند رئال مادرید را در سر داشتم. حالا دارم رویای خود را زندگی می‌کنم، پس می‌خواهم سعی کنم از این لحظات استفاده کرده و خوشحال باشم. ما می‌دانیم رئال مادرید چه توانایی‌های دارد، آنها تیم بزرگی هستند و از تجربه بالایی در این تورنمنت برخوردارند. ما با کاری که آنها قرار است در زمین انجام دهند مقابله می‌کنیم و در چنین مسابقاتی باید با تمام توان در زمین حضور یابیم. من سبک بازی بازیکنانی مانند کریم بنزما، وینیسیوس و البته تونی کروس را نیز خیلی دوست دارم. 

در جریان این دیدار باید قدم به قدم پیش‌رفته و سعی کنیم در تمامی دقایق فینال عملکرد خوبی داشته باشیم. همچنان باید با تمام توان و انرژی خود در زمین حاضر شده و 100 درصد خود را ارائه دهیم. می‌دانم که اگر به من فرصت بازی کردن برسد، وارد میدان شده و از این موقعیت استفاده خواهم کرد، همان‌طور که همیشه این اتفاق رخ داده است."

دیدگاه‌ها