کد خبر : 1826234 | 04 خرداد 1401 ساعت 22:39 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانستیم پیروز بازی باشیم؛

حسینی: برای چندمین بار گل بچگانه دریافت کردیم

سرمربی پیکان می‌گوید با توجه به شرایط، کسب تساوی برابر آلومینیوم در اراک کار بزرگی بود که بازیکنان او موفق به انجام آن شد.

حسینی: برای چندمین بار گل بچگانه دریافت کردیم

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با آلومینیوم اراک که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید عنوان کرد: همان‌طور که دیدید بازی جان‌دار و خوبی بود. هر دو تیم با توجه به شرایط جدول می‌جنگیدند تا بازی را ببرند و یک پله بالاتر بیایند. ما در ابتدا بازی را خوب و با برنامه شروع کردیم و سعی کردیم نقاط قوت تیم خوب اراک که جناحین این تیم بود؛ کنترل کنیم.

او ادامه داد: متاسفانه در شرایطی که در نیمه دوم بازی پایاپای بود روی اشتباه دروازه‌بان‌مان یک گل بچگانه خوردیم. این چندمین بار است که ما در این فصل گل‌های بچگانه می‌خوریم. خدا را شکر توانستیم در ادامه با تعویض‌هایی که داشتیم بازی را برگردانیم.

حسینی تصریح کرد: اگر بچه‌ها کمی حواس جمع‌تر بودند با توجه به اینکه آنها خط جلو را پرتعداد کرده بودند می‌توانستیم در ضد حمله گل پیروزی را بزنیم اما باز هم همین که در زمین حریف توانستم بازی را برگردانیم کار بزرگی بود که بچه‌ها انجام دادند. جا دارد از آنها تشکر کنم و خسته نباشید بگویم.

سرمربی پیکان در خصوص داوری این بازی بیان کرد: من وقتی می‌بازم هم درباره داوری صحبت نمی‌کنم؛ الان که مساوی کردیم.

او در واکنش به اینکه تیم آلومینیوم به داوری اعتراض داشت گفت: از خودشان سوال کنید. من نمی‌توانم درباره این مسئله صحبت کنم.

دیدگاه‌ها