کد خبر : 1826235 | 04 خرداد 1401 ساعت 22:40 | 29.8K بازدید | 4 دیدگاه

سقوط در تبریز؛ فجر دوباره بر می‌گردد؟

فجر سپاسی با شکست دو بر یک در برابر تراکتور در استادیوم خالی از تماشاگر یادگار امام تبریز شانس بقاء در جمع تیم‌های لیگ برتری را از دست داد.

سقوط در تبریز؛ فجر دوباره بر می‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، با این اتفاق تلخ در تبریز حالا بازی آخر فجر سپاسی در لیگ برتر تشریفاتی و برای اعاده حیثیت است. با سوت حمید حاج ملک، شاگردان مجتبی سر آسیایی نقش بر زمین شدند و از فرط ناراحتی تا دقایقی نای بلند شدن از زمین را نداشتند به این‌خاطر که متوجه شدند همه شانس‌های بقاء را از دست دادند و با پایان مسابقات باید خود را برای حضور در فصل جدید بازی‌های لیگ یک آماده کنند.

هر چند فجر در بازی با تراکتور در ایجاد موقعیت خوب عمل کرد و حتی زودتر از تراکتور به گل رسید اما نتیجه را دو بر یک باخت و این یعنی سقوط به دسته اول. امروز روز تلخی برای فجر و فوتبال شیراز بود. امروز حتی واکاوی دلایل سقوط هم کمکی به فجر برای ماندن در جمع تیم‌های لیگ برتری نمی‌کند. تیمی که به‌خاطر کیفیت بد استادیوم حافظیه هیچ‌گاه نتوانست فوتبال خوبی را به‌نمایش بگذارد و اگر امتیاز گرفت و امتیاز داد؛ همه‌اش اتفاقی بود. فجر که سال‌های سال برای صعود به لیگ برتر انتظار کشیده بود بعد از یک فصل حضور در لیگ برتر دوباره باید به لیگ یک برگردد. اتفاق تلخ و ناراحت کننده‌ای است اما فوتبال ادامه دارد. فجر می‌تواند بار دیگر برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی کند. این‌بار با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بیشتر. هم‌چنین بودجه بیشتر. یک‌بار دیگر به فجر و همه تیم‌های دسته اولی ثابت شد که سطح فنی مسابقات لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است و از همه مهم‌تر تیمی که فاقد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری باشد در لیگ حرفه‌ای محکوم به سقوط است.

امروز محکوم کردن در فوتبال شیراز و تقصیر سقوط را به گردن این و انداختن دردی را دوا نمی‌کند. واقعیت این است که اداره کل ورزش و جوانان استان نتوانست استادیوم حافظیه را برای میزبانی از فجر آماده کند و استادیوم تازه‌تاسیس پارس هم نتوانست میزبان بازی‌های فجر باشد؛ و بودجه‌ای بیش از این در اختیار فجر نبود که دست به جذب بازیکنان با کیفیت و باتجربه‌تری بزند. فجر اگر خواهان حضور دوباره در لیگ برتر و این‌بار حضور شایسته‌تری در لیگ برتر است باید این مشکلات را حل کند. فجر باید دلایل سقوط را در خلوت واکاوی کند و از این پس به خود بقبولاند برای بازگشت به لیگ برتر باید یک زمین خوب داشته باشد. بازیکنان بهتری را به‌خدمت بگیرد و ...

دیدگاه‌ها