کد خبر : 1826237 | 04 خرداد 1401 ساعت 22:55 | 61.6K بازدید | 30 دیدگاه

الکساندر چفرین:

رئال مادرید نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند!

الکساندر چفرین، رئیس یوفا پاسخ نارضایتی اخیر باشگاه رئال مادرید از پاری‌سن ژرمن را تلویحا داد.

رئال مادرید نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند!

به گزارش "ورزش سه"، کشور ایتالیا امیدوار است که میزبانی تورنمنت یورو 2032 را بر‌عهده بگیرد، اما الکساندر چفرین، رئیس یوفا هشدار داد که زیرساخت‌های این کشور بسیار ضعیف بوده و باید تغییرات بزرگی در این‌رابطه صورت پذیرد. آخرین تورنمنت بزرگ در ایتالیا جام جهانی 1990 بوده و حالا و بعد از چهار دهه، آنها به دنبال میزبانی جام ملت‌های اروپا هستند.

1716548

الکساندر چفرین گفت: "من با گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در مورد این موضوع صحبت کرده‌ام. من فکر می‌کنم ایتالیا کشوری است که با فوتبال زندگی می‌کند و نفس می‌کشد. با این حال وضعیت زیرساخت در ایتالیا برای یک کشور صاحب فوتبال در این سطح، واقعا وحشتناک است. راه حل پیشرفت؟ تضمین استفاده از منابع مالی برای بهبود شرایط در ایتالیا بسیار مهم است. اگر دولت برای کمک و تضمین ایجاد زیرساخت‌های جدید مداخله نکند، ممکن است این روند در آینده مشکل ساز شود."

اخباری در مورد تمایل رئال مادرید به محرومیت پاری‌سن ژرمن از شرکت در رقابت‌های اروپایی به‌علت عدم رعایت فرپلی مالی و تمدید قرارداد با کیلیان امباپه شنیده می‌شود و حتی اتحادیه لالیگا در این‌رابطه رسما شکایت کرده است. الکساندر چفرین در این مورد نیز گفت: "نه باشگاه رئال مادرید و نه هیچ کس دیگری نمی‌توانند به یوفا بگویند که چه کاری انجام دهد و برای ما تعیین تکلیف کند. آنها بابت رخ دادن اتفاقات اخیر خشمگین هستند، اما تا آنجا که من می‌دانم پیشنهاد رئال مادرید برای خرید کیلیان امباپه مانند پاری سن ژرمن بود."

دیدگاه‌ها