کد خبر : 1826241 | 04 خرداد 1401 ساعت 23:12 | 61.3K بازدید | 11 دیدگاه

تراکتور و فوتبال جوانمردانه؛ تکرار شد

تراکتور در شرایطی که نه داعیه کسب سهمیه داشت و نه خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کرد؛ ‌برابر فجر سپاسی با همه نفرات بازی کرد.

تراکتور و فوتبال جوانمردانه؛ تکرار شد

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر ساغلام در این بازی به بهانه دیدارهای پایانی به بازیکنانی که کمتر در ترکیب تیم به میدان آمدند بازی می‌داد؛ نمی‌شد به او خرده‌ای گرفت و این حتی در فوتبال اروپا هم مرسوم است اما این مربی تیم را با نفرات اصلی به میدان فرستاد؛ ساغلام از آنها خواست با همه توان برای کسب سه امتیاز بازی کنند و این اتفاق رخ داد و تراکتور دو بر یک برنده شد تا در نهایت فجر به دسته پایین‌تر سقوط کند.

این همان اتفاقی بود که فصل گذشته هم در هفته‌های پایانی تکرار شد. تراکتور با برد برابر سایپا موجب سقوط این تیم به دسته پایین‌تر شد و ذوب آهن در جدول بازی‌ها باقی ماند. نتیجه‌ای که موجب شد تیم تراکتور از سوی باشگاه ذوب آهن به‌خاطر نمایش جوانمردانه تحسین شود.

البته در هفته‌های پایانی کاملا واضح و مشهود بود تیم‌هایی که در میانه جدول قرار دارند ارائه‌گر فوتبال جوانمردانه‌ای برابر تیم‌های در حال سقوط هستند. هفته گذشته ذوب آهن در شیراز فجر سپاسی را یک بر صفر شکست داد. هفته پیشتر از آن، نساجی در مصاف با نفت مسجد‌سلیمان در ثانیه‌های پایانی بازی یک امتیاز به تیم میزبان داد و امروز صنعت نفت در دقایق پایانی به نفت مسجدسلیمان گل زد و بازی دو بر دو مساوی شد.

فوتبال پاک و به دور از هر گونه ساخت و پاختی در هفته‌های پایانی موجب شد تا معادلات در جدول رده بندی چه در بالای جدول و چه در پایین جدول، فوتبالی باشد.

دیدگاه‌ها