کد خبر : 1826247 | 05 خرداد 1401 ساعت 00:18 | 21.9K بازدید | 2 دیدگاه

بزرگان گفتند به نفت نرو اما ریسک کردم؛

مهاجری: یک لحظه غفلت جشن بقا را به تاخیر انداخت

مهاجری می‌گوید باوجود اینکه بقای نفت هنوز قطعی نشده اما او تیمش را یکی از تی‌های حاضر در لیگ بیست و دوم می‌داند.

مهاجری: یک لحظه غفلت جشن بقا را به تاخیر انداخت

به گزارش ورزش سه، نفت مسجدسلیمان در شرایطی که با نتیجه ۲-۱ از حریف آبادانی خود پیش بود، در دقیقه ۹۳ گل تساوی را دریافت کرد تا همچنان یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر باشد. رضا مهاجری در نشست خبری پس از این بازی گفت: یک بار دیگر تاثر و تالم خودم، بازیکنان و باشگاهم را نسبت به اتفاقی که در آبادان افتاد اعلام می‌کنم. متاسفانه تعدادی از هموطنان مظلوم‌مان‌ جان‌شان را از دست دادند و عده‌ای هم هنوز زیر آوار هستند که این خیلی دردناک است. امیدوارم کمتر شاهد این اتفاقات در جامعه و شهرمان باشیم. به خانواده عزیزان تسلیت می‌گویم و امیدوارم کسانی که مجروح این حادثه هستند هر چه سریع‌تر سلامتی خودشان را به‌دست بیاورند و به کانون گرم خانواده‌شان برگردند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره بازی بیان کرد: در مورد بازی امروز پیش بینی ما همین بود که اتفاق افتاد؛ یک بازی سخت، پرفشار، نفسگیر، جذاب، زیبا و پر از حادثه و اتفاق که یک لحظه غفلت متاسفانه جشن ماندن‌مان را به تاخیر انداخت اما یقین دارم که این تیم در لیگ برتر خواهد ماند. درست است که رو‌ی کاغذ شهرخودرو برای بقا شانس دارد اما ما هم یک بازی دیگر با استقلال داریم و پنج امتیاز اختلاف هم با شهرخودرو فاصله داریم.

مهاجری افرود: امروز بچه ها خیلی تلاش کردند و ظرفیت را معنا کردند. من یک جایی انتظارم از بازیکنانم بالا است، فشار بالاست. روزی که تیم را تحویل گرفتیم ریسک بزرگی کردم. خیلی از بزرگان به من گفتند نرو، ریسک است و پای اعتبار و آبرویت در میان، اما ‌توکل و توسل‌مان به خدا و امام رضا بود. آمدیم و کار را شروع کردیم و مردم، بچه‌ها و باشگاه پشت کار آمدند و نتایجی گرفتیم و فوتبالی ارائه کردیم که فکر می‌کنم رضایت فوتبالدوستان خوب مسجدسلیمان را جلب کرده باشیم.

او تاکید کرد: چیزی که باعث تاسف می‌شود غافلگیری دقیقه ۹۴ بود که خیلی راحت سه امتیاز را از دست دادیم که ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد اما این چیزی از ارزش‌های بچه‌های ما کم نمی‌کند.

مهاجری در خصوص داوری این بازی گفت: از دید بعضی دوستان کمک داور اشتباهی داشت که به نظر من خطای دید بود. تا الان که من صحبت می‌کنم هنوز فشار آن پرچم به روی ما وارد می‌کنند. امروز همه دیدید گل اولی که ما خوردیم به وضوح از خط رد شد؛ سرنوشت ما می‌توانست با همان پرچم تغییر کند و ۱-۰ به رختکن برویم، مدیریت و تعویض کنیم. الان این اتفاق افتاده و ما یک پیروزی را از دست دادیم ولی همین الان به‌صراحت می‌گویم باید دست تک تک داوران را بوسید و به آنها خسته نباشید گفت که با حداقل‌ها کار می‌کنند. داوران ما با دو چشم کار می‌کنند اما ببینید که در فوتبال روز دنیا با VAR بازبینی می‌کنند. داوران ما باید در لحظه سوت بزنند و تصمیم بگیرند و گاهی هم اشتباه می‌کند که بعضی مواقع تیم من سود می‌کند و بعضی مواقع ضرر.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در ادامه گفت: در بازی رفت نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن، نفت یک بر صفر جلو بود و یک پنالتی برای مسجد سلیمان اتفاق افتاد که داور نگرفت و بازی یک- یک شد و دو امتیاز حساس برای نفت از دست رفت. اینها اتفاقات فوتبال است و این مسائل را هم جزئی از اشتباهات داوری می‌دانم. به تیم داوری و بچه‌های خودم خسته نباشید می‌گویم.

مهاجری در پایان عنوان کرد: به نظر من تیم مانده اما روی کاغذ هنوز کمی کار دارد؛ امیدوارم هفته بعد جشن بقای‌مان را بگیریم و برنامه ریزی کنند تا برای فصل بعد تیم، شرایط و امکانات بهتری فراهم شود تا دیگر تیم نفت مسجدسلیمان ‌به این روز گرفتار نشود.

دیدگاه‌ها