کد خبر : 1826258 | 05 خرداد 1401 ساعت 09:18 | 19.6K بازدید | 1 دیدگاه

اقدام عجیب ستاره رم؛ مصدومیت یا اتلاف وقت؟ (عکس)

تامی آبراهام، مهاجم رم، در جریان بازی برابر فاینورد اقدام عجیبی را انجام داد که مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

اقدام عجیب ستاره رم؛ مصدومیت یا اتلاف وقت؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در فینال لیگ کنفرانس اروپا در تیرانا به مصاف فاینورد رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
شاگردان ژوزه مورینیو در نیمه اول برابر حریف به گل رسیدند و در حالی که در نیمه دوم تحت فشار شدید یاران علیرضا جهانبخش قرار گرفتند اما موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند و به این ترتیب عنوان قهرمانی اولین دوره این رقابت‌ها را از آن خود کنند. 
آبراهام پس از این بازی بسیار هیجا‌ن‌زده به نظر می‌رسید و به ابراز احساساتش نسبت به هواداران رم مشغول شد و از این که توانسته اولین جام اروپایی این تیم را برای هواداران جالوروسی به ارمغان بیاورد ابراز خوشحالی کرد. 

 

1716585


او در گفت‌وگو با بی تی اسپورت اظهار داشت:« من عاشق هواداران هستم. من واقعا عاشق هواداران هستم. آنها از روز اولی که من به اینجا آمدم نشان دادند که بهترین هستند.» 
با این حال این بازیکن در جریان بازی اقدام عجیبی را نشان داد که از چشم دوربین‌ها و کاربران فضای مجازی دور نمانده و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 
در یکی از لحظات این بازی حساس، آبراهام در حالی که بر اثر برخورد با بازیکن حریف مصدوم به نظر می‌رسید خودش را روی زمین انداخت اما در همین حال چشمکی به دوربین تلویزیونی که در حال ضبط تصاویر او بود زد. 
این موضوع باعث شد که بسیاری باور داشته باشند که این مهاجم انگلیسی از تاکتیک اتلاف وقت استفاده کرده تا فشارها را از روی تیمش کم کند و مانع از گلزنی تیم فاینورد و به تساوی کشیده شدن بازی شود.

دیدگاه‌ها