کد خبر : 1826262 | 05 خرداد 1401 ساعت 09:36 | 47.7K بازدید | 16 دیدگاه

رقابت صلاح و رونالدو بر سر بهترین گل فصل (عکس)

محمد صلاح و کریستیانو رونالدو برای دریافت جایزه بهترین گل این فصل لیگ برتر با هم رقابت می‌کنند.

رقابت صلاح و رونالدو بر سر بهترین گل فصل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر انگلیس این هفته با قهرمانی منچسترسیتی و نایب قهرمانی لیورپول که با یک امتیاز اختلاف نسبت به رقیب در رده دوم قرار گرفت به پایان رسید. 
پایان این رقابت‌ها به معنای شروع انتخاب بهترین عملکرد بازیکنان در هر پست و زمینه برای معرفی برترین بازیکنان فصل 22-2021 است. 
حالا نام کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد، محمد صلاح از لیورپول و الکساندر لاکازت از آرسنال در فهرست بازیکنانی که بهترین گل این فصل لیگ برتر را به ثمر رسانده‌اند دیده می‌شود.
ستاره پرتغالی یونایتد امسال پس از 12 سال دوری بار دیگر به این تیم برگشت و علی‌رغم شرایط بدی که شیاطین سرخ در این فصل سپری کردند اما او عملکرد خوبی را از خودش ارائه کرد. او در ماه مارس موفق به ثبت هت‌تریک برابر تاتنهام شد و گل دومش جز نامزدهای دریافت این جایزه قرار دارد. 

 

1716591


محمد صلاح نیز امسال مانند چند فصل اخیر یکی از مهره‌های کلیدی لیورپول در مسیر موفقیت‌هایی بود که این باشگاه به آنها رسید. گل انفرادی و درخشانی که او در ماه اکتبر وارد دروازه منچسترسیتی کرد حالا جز گزینه‌های دریافت جایزه بهترین گل فصل لیگ برتر است. 

 

1716592


مشکلاتی که پی‌یر امریک اوبامیانگ این فصل در ترکیب آرسنال تجربه کرد نیز باعث شد که الکساندر لاکازت فرصت خودنمایی بیشتری داشته باشد و گل او برابر ساوتهمپتون در ماه دسامبر هم یکی دیگر از نامزدهای دریافت ‌این جایزه باشد. 
هواداران و فوتبال‌دوستان می‌توانند در نظرسنجی مربوط به انتخاب بهترین گل فصل لیگ برتر شرکت کنند و رای آنها در نهایت با رای کارشناسان تعیین‌شده ادغام شده و نتیجه نهایی را مشخص خواهد کرد. 
دنی اینگس از استون ویلا، آندروس تاونزند از اورتون، متئو کواچیچ از چلسی و سون هیونگ مین از تاتنهام دیگر نامزدهای حاضر در این فهرست هستند.

دیدگاه‌ها