کد خبر : 1826266 | 05 خرداد 1401 ساعت 09:59 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

اسمالینگ: می‌دانیم این جام چه ارزشی برای رم دارد

کریس اسمالینگ، ستاره رم، از این که موفق شده با این تیم به قهرمانی در اروپا برسد ابراز خوشحالی کرد.

اسمالینگ: می‌دانیم این جام چه ارزشی برای رم دارد

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در فینال لیگ کنفرانس اروپا به مصاف فاینورد رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسیده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. 
نیکولو زانیولو تک گل شاگردان ژوزه مورینیو را در نیمه اول به ثمر رساند و با این که توپ و میدان در نیمه دوم در اختیار فاینورد بود اما بازیکنان رم اجازه باز کردن دروازه را به تیم حریف ندادند تا عنوان قهرمانی اولین دوره رقابت‌های لیگ کنفرانس را به‌دست آورند. 
اسمالینگ پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت:« ما می‌دانیم که این جام چه ارزشی برای همه مردم رم دارد و شما دیدید که همه ما تا آخرین لحظه برای این افتخار جنگیدیم. ما امسال چند بار چنین رقابت دشواری داشتیم و کمی از چیزی که می‌خواستیم دفاعی‌تر بازی کردیم اما می‌دانستیم که باید تمام تلاش‌مان را به‌کار بگیریم. همه از جمله مهاجمان در کار دفاعی شرکت کردند و ما می‌دانستیم که باید برنده شویم.»

 

1716595


این ستاره انگلیسی رم که شب گذشته بازی درخشانی را برای تیمش به نمایش گذشت با اشاره به اهمیت این جام برای هواداران این تیم اظهار داشت:« وقتی اولین بار به این باشگاه آمده بودم مدت‌ها از آخرین جام آنها می‌گذشت، می‌شد صدای هواداران را شنید. ما می‌دانیم که این برای آنها چه معنایی دارد، می‌توانید ببنید که ما یکی از بهترین هواداران را داریم.»
تامی آبراهام، دیگر ستاره رم در این بازی، نیز پس از پایان این دیدار گفت:« وقتی به اینجا آمدم گفتم می‌خواهم به این تیم برای حضور در فینال کمک کنم و یک روز با آنها قهرمان شوم و این اتفاق در اولین فصل حضورم رخ دا‌د. باید از هم‌تیمی‌هایم به خاطر این نمایش خوب تشکر کنم. ما شایسته قهرمانی بودیم و تمام سال به سختی کار کردیم.»
او با تمجید از حمایت‌های هواداران رم اضافه کرد:« من عاشق آنها هستم. از روز اولی که به اینجا آمدم نشان دادند که بهترین هستند. ما قهرمان شدیم. از این که عضوی از این تیم هستم خوشحالم و حالا زمان جشن و شادی است.»

دیدگاه‌ها