کد خبر : 1826267 | 05 خرداد 1401 ساعت 10:26 | 33.8K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره همیشه مصدوم، حالا قهرمان یک پایتخت (عکس)

نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی و جوان رم تک گل اولین قهرمانی این تیم در لیگ کنفرانس اروپا را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، سه سال قبل اینتر تصمیم به جذب راجا ناینگولان از رم گرفته و نیکولو زانیولو را به‌عنوان بخشی از قرارداد این بازیکن به جالوروسی فروخت. این ستاره جوان از همان ابتدا عملکرد درخشانی در ترکیب تیم پایتخت‌نشین داشته و مدیران اینتر را بابت این معاوضه پشیمان کرد. اما در سوی دیگر راجا ناینگولان نیز در سال‌های حضور در ترکیب نراتزوری دچار افت محسوسی شده و یکی از بدترین خریدهای این باشگاه لقب گرفت.

اما نیکولو زانیولو در ژانویه 2020 و در اوج آمادگی دچار مصدومیت رباط صلیبی شده و بیش از 6 ماه از میادین دور ماند. به شکل عجیبی بدشانسی این ستاره جوان در سپتامبر همان سال و در ماه‌های ابتداییِ بازگشت به زمین تکرار شد تا با دو آسیب دیدگی رباط صلیبی، دیگر کمتر کسی امیدی به بازگشت این بازیکن داشته باشد.

اما این بازیکن در فصل جدید و زیر نظر ژوزه مورینیو دوباره به روزهای اوج بازگشته و به یکی از بازیکنان محوری این تیم تبدیل شد. دیشب جالوروسی در دیداری دشوار و در شرایطی که در نیمه دوم خوش شانس هم بود، با تک گل نیکولو زانیولو از سد فاینورد گذشته و عنوان قهرمانی اولین دوره لیگ کنفرانس اروپا را از آن خود کرد. این بازیکن در اواسط نیمه اول در سمت چپ محوطه در موقعیت خوبی قرار گرفته و با ضربه‌ای دقیق تنها گل تیمش را به ثمر رساند. دو سال بعد از آن روزهای تلخ و کابوس وار، شرایط برای نیکولو زانیولو عوض شده و او به قهرمان شهر رم تبدیل شده است. 

1716601
1716599
1716600
1716602

دیدگاه‌ها