کد خبر : 1826268 | 05 خرداد 1401 ساعت 15:38 | 35.3K بازدید | 13 دیدگاه

ادامه تلاش‌های بایرن؛ ستاره لیورپول در راه آلیانز

مدیران بایرن مونیخ امیدوار هستند که تابستان امسال سادیو مانه، ستاره لیورپول، را به‌خدمت بگیرند.

ادامه تلاش‌های بایرن؛ ستاره لیورپول در راه آلیانز

به گزارش "ورزش سه"، مانه یکی از مهره‌های کلیدی لیورپول در موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم بوده و عملکرد درخشانی را تحت هدایت یورگن کلوپ ارائه کرده است. 
قرارداد این بازیکن سنگالی در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و همین موضوع باعث شده که گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده این بازیکن و ادامه حضورش در آنفیلد به گوش برسد. 
گفته می‌شود که مذاکرات برای تمدید قرارداد او شروع شده اما دو طرف هنوز به نقطه مشخصی برای توافق روی امضای قرارداد جدید نرسیده‌اند و شاید این بازیکن بخواهد پیشنهادهای دیگری که دریافت کرده را نیز بررسی کند. 
در روزهای اخیر بارها نام این بازیکن در کنار نام باشگاه بایرن مونیخ به گوش رسیده و به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه به‌صورت جدی شرایط او را زیر نظر دارند.

 

1657758


روزنامه آلمانی بیلد مدعی شده که مدیران بایرن امید بسیاری به جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دارند، خصوصا که مانه نیز دوست دارد به دوران حضورش در لیورپول پایان دهد و چالش جدیدی را برای فصل بعد تجربه کند. 
این بازیکن 30 ساله این هفته در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش حاضر به پاسخگویی نشده و اعلام کرد که تصمیم نهایی خود را پس از فینال لیگ قهرمانان که روز شنبه برابر رئال مادرید برگزار خواهد شد فاش می‌کند. 
گفته می‌شود که رئال مادرید نیز یکی دیگر از باشگاه‌هایی است که شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد و شاید برای جذب او وارد رقابت با بایرن مونیخ شود. 
در صورتی‌که باشگاه لیورپول برای تمدید قرارداد این بازیکن با او به توافق نرسد، پیشنهادهای دریافتی برای خرید مانه را بررسی خواهد کرد تا مانع از جدایی او به‌عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل آینده شود.

دیدگاه‌ها