کد خبر : 1826277 | 05 خرداد 1401 ساعت 11:33 | 157.7K بازدید | 42 دیدگاه

پرونده امباپه بسته شد

رئال مادرید: دیگر به حرف هر بچه‌ای اعتماد نمی‌کنیم

ماجرای امباپه-رئال مادرید با تمام فراز و نشیب‌هایی که داشت بالاخره به پایان رسید.

رئال مادرید: دیگر به حرف هر بچه‌ای اعتماد نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، همه انتظار داشتند که بالاخره کیلیان امباپه در تابستان امسال به رویای دوران کودکی خود دست پیدا کند و به رئال مادرید بپیوندد. ستاره فرانسوی در تابستان گذشته نیز درخواست جدایی داده بود اما با مخالفت پاری‌سن ژرمن روبه‌رو شد؛ موضوعی که هواداران رئال را به قطعیتِ تصمیم این بازیکن برای انتقال به سانتیاگو برنابئو امیدوار کرده بود.

با این وجود در چند روز گذشته به شکل عجیب و غریبی ورق علیه رئال مادرید برگشت و پیشنهادات هنگفت باشگاه متمول پاری‌سن ژرمن نظر کیلیان امباپه را تغییر داد؛ ستاره فرانسوی چند شب قبل و پیش از دیدار پاری‌سن ژرمن برابر متز قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد تا یک شوک بزرگ نقل و انتقالاتی به رئال مادرید و هوادارانش وارد شود.

1716317

اگرچه ستاره فرانسوی در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که مشخص نیست در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و برای انتقال به رئال مادرید در آینده چراغ سبز نشان داد اما با توجه به گزارش‌ها به نظر می‌رسد که رابطه بین دو طرف کاملاً شکراب شده است. در چند روز اخیر گفته شد که رئال مادرید با این بازیکن کاملاً به توافق رسیده بود و او به یک‌باره نظر خود را تغییر داده و زیر این توافق زده است.

خشم در مادرید نسبت به کیلیان امباپه به‌حدی است که بسیاری کار او را یک خیانت واقعی تلقی می‌کنند. در حقیقت رئالی‌ها روی این ستاره فرانسوی حساب ویژه‌ای باز کرده بودند و او را یکی از خریدهای قطعی خود می‌دانستند. از طرفی همان‌طور که گفته شد امباپه پاسخ مثبت اولیه را هم به فلورنتینو پرز داده بود اما در چرخشی باورنکردنی تصمیم گرفت به کار خود در پارک دو پرنس ادامه دهد.

1715460

ناراحتی و حتی عصبانیت رئالی‌ها نسبت به تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن ژرمن به‌حدی بود که حتی بازیکنان این تیم نیز در مصاحبه دو روز پیش خود به این مسئله واکنش نشان دادند و حتی کریم بنزما با حالت کنایه آمیز، صحبت درباره امباپه را جزئی و کوچک تلقی کرد.

در این بین شاید درست‌ترین تعبیر در مورد قضیه امباپه و رئال مادرید را مارکا و خبرنگار معروف آن یعنی خوزه فلیکس دیاز داشته است. او در این‌باره نوشت: "پرونده کیلیان امباپه در رئال مادرید بسته شد و یک درس بزرگ به این باشگاه داد و آن هم این بود که دیگر به حرف هر بچه دمدمی مزاجی گوش نکنیم. بعد از این اتفاق حالا فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی پس از فینال لیگ قهرمانان جلسه‌ای با یکدیگر برگزار خواهند کرد تا در مورد ایده‌های نقل و انتقالاتی تیم صحبت کنند. پست کلیدی برای رئال مادرید مهاجم نوک است و باشگاه تلاش می‌کند که دیگر تجربه‌ای مانند جذب لوکا یوویچ تکرار نشود."

1715471

دیدگاه‌ها