کد خبر : 1826279 | 05 خرداد 1401 ساعت 11:50 | 53.8K بازدید | 10 دیدگاه

تبعات هت‌تریک در قهرمانی؛

رئال مادرید بعد از این پیروزی بزرگ نابود شد!

برتری مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان 2018، سرآغازی بر نابودی کوتاه مدت رئال مادرید بود.

رئال مادرید بعد از این پیروزی بزرگ نابود شد!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی چهار سال پیش رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا لیورپول را 3-1 شکست داد، اختلاف سرخیو راموس با محمد صلاح بیشتر از جشن‌ها به چشم آمد. مصاحبه جالب کریستیانو رونالدو پس از بازی که در آن گفته بود به فکر جدایی است، رئیس باشگاه فلورنتینو پرز را خشمگین کرد. و گل شگفت‌انگیز گرت بیل کاتالیزوری برای استعفای مربی زین الدین زیدان، آنهم تنها پنج روز بعد شد. هیچ تیمی به اندازه مادرید جام‌های اروپایی را فتح نکرده است، اما هیچ باشگاهی نمی‌تواند به این شکل خود را نابود کند. 

1716628

طوفان مدت‌ها قبل از فینال در راه بود و زیدان می‌خواست بیل را بفروشد و باشگاه رونالدو را حفظ کند. پرز نظر متفاوتی داشت و وقتی بیل دو گل زد، انگیزه او برای اینکه خواسته زیدان را برآورده نکند بیش از پیش افزایش یافت. 

رونالدو به تلویزیون اسپانیا گفت: بازی برای رئال مادرید خیلی خوب بود. در روزهای آینده تصمیم خود را به هواداران اعلام خواهم کرد." این همه چیز را تغییر داد. حتی تمام مصاحبه‌های بعدی که دیگر روی جدایی رونالدو متمرکز شده بود، نه برنده شدن جام. 
 

کریم بنزما گفت: "کریستیانو پیش ما می‌ماند."
کاسمیرو گفت: "من رفتن او را تصور نمی‌کنم."
زیدان گفت: کریستیانو باید بماند."

وقتی نوبت بیل شد که مصاحبه کند، او گفت: "من باید هر هفته بازی کنم، بنابراین باید با ایجنتم بنشینم و درباره آینده صحبت کنم."  پرز از رونالدو عصبانی بود. او به خبرنگاران گفت: "نمی‌دانم چرا وقتی ما به‌تازگی لیگ قهرمانان اروپا را برده‌ایم، این چیزها را از من می‌پرسید. آنچه امروز اهمیت دارد باشگاه است. و به هر حال او قرارداد دارد."

1716630

سرخیو راموس مرد اول آن مسابقه بود. در فیلمی که بعدها از رختکن رئال مادرید و توسط خود این باشگاه منتشر شد، او حلقه قهرمانی NBA، حکاکی شده با نام‌های لیسبون، میلان، کاردیف و کی‌یف (شهرهایی که در آن لیگ قهرمانان اروپا را برده بود) را به‌نمایش گذاشت. اما بعد از مسابقه بود که انتقادات از سرخیو راموس بابت خطای خشن ابتدای بازی روی محمد صلاح شدت گرفت و او بالاخره چند روز بعد و پیش از شروع جام جهانی 2018، به این انتقادات پاسخ داد: "به این داستان خیلی زیاد پرداخته شد و من نمی‌خواستم چیزی بگویم، زیرا همه چیز اغراق آمیز پوشش داده می‌شد. من بازی را خوب تماشا کرده‌ام، ابتدا محمد صلاح دست من را قفل کرد و من به سمت دیگری افتادم و مصدومیت روی دست مخالف او روی داد.

اما همه گفتند من فن جودو روی صلاح اجرا کردم. حتی در ادامه گفتند من لوریس کاریوس را نیز مصدوم کرده‌ام و فقط شاید نگفتند به خاطر اینکه قطره‌ای از عرق من روی فیرمینو ریخته، او سرما خورده است. بعد از این اتفاق خودم با محمد صلاح صحبت کرده و او گفت شرایطش خوب است. حتی او با تزریق آمپول می‌توانست بازی کند و این اتفاق بارها برای من هم رخ داده، اما وقتی اتفاقی در مورد راموس باشد، همه چیز اغراق آمیز جلوه داده می‌شود."

1716627

چند روز بعد از فینال زیدان جدا شد و کریستیانو رونالدو نیز همانطور که پرز می خواست به یوونتوس فروخته شد، اما گرت بیل ماندنی شد. روز شنبه، ستاره ولزی احتمالا تماشاگر بازی فینال خواهد بود. اما علیرغم تمامی حواشی سال های اخیر، گل های او در فینال لیگ قهرمانان سال های 2014 و 2018 در تاریخ باشگاه رئال مادرید ماندنی است. بعد از آن قهرمای شیرین و هت تریک در فتح لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید یک سال وحشتناک را سپری کرد، شاید بدترین فصل در یک دهه اخیر.

منبع: دیلی میل

دیدگاه‌ها