کد خبر : 1826291 | 05 خرداد 1401 ساعت 13:44 | 47.5K بازدید | 6 دیدگاه

تبعید هری مگوایر؛

تغییر بزرگ در یونایتد؛ بازوبند به رونالدو می‌رسد؟

ممکن است اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد تصمیم بر تغییر کاپیتان این تیم داشته باشد.

تغییر بزرگ در یونایتد؛ بازوبند به رونالدو می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، دوران فعالیت اریک تن هاخ در اولدترافورد آغاز شده و این سرمربی هلندی در همان بدو ورود به دنبال ایجاد تغییراتی در ساختار رختکن است. سایت ESPN در گزارشی مدعی شد جایگاه هری مگوایر به دلیل سرعت پایین حرکت با توپ در میدان و البته تمایل اریک تن هاخ به بازی با خط دفاعی بالا در خطر بوده و ممکن است او در ترکیب ثابت یونایتد در فصل بعد جایی نداشته باشد.

بدین ترتیب احتمال دارد بازوبند کاپیتانی نیز از این مدافع انگلیسی گرفته شده و به بازیکن دیگری اعطا شود. داوید دخیا، برونو فرناندز و کریستیانو رونالدو از جمله نامزدهایی هستند که در صورت تغییر کاپیتانی، این مسئولیت را بر عهده خواهند گرفت و فصل بعد بازوبند یونایتد را بر بازوی خود می‌بندند.

1707573

هری مگوایر در دو سال اخیر اشتباهات متعددی در قلب خط دفاعی یونایتد مرتکب شده و هواداران این تیم نیز چندان دل خوشی از این مدافع پرحاشیه ندارند. اولویت اریک تن هاخ خرید یک مدافع میانی مطمئن در فصل تابستان است و شاید فصل بعد شاهد تبعید شدن هری مگوایر به نیمکت ذخیره ها باشیم.

جالب اینجاست در مورد توانایی داوید دخیا برای بازی با توپ در سبک مورد علاقه اریک تن هاخ نیز علامت سوال هایی وجود دارد و جایگاه این دروازه بان اسپانیایی نیز در سال های آتی در اولدترافورد تضمین شده نیست. اگرچه به نظر می رسد جذب یک مهاجم و یک هافبک در تابستان امسال مهمتر از خرید یک دروازه بان جدید است و به همین علت احتمالا فصل بعد همچنان داوید دخیا درون دروازه شیاطین سرخ قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها