کد خبر : 1826294 | 05 خرداد 1401 ساعت 13:30 | 28.4K بازدید | 6 دیدگاه

پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان؛

هشت ستاره رئال مادرید در راه یک افتخار بزرگ

هشت بازیکن رئال مادرید در آستانه دستیابی به افتخاری تاریخی در لیگ قهرمانان هستند.

هشت ستاره رئال مادرید در راه یک افتخار بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از فتح لیگ قهرمانان در سال 2002 برابر لورکوزن و با ضربه جادویی زین الدین زیدان، رئال مادرید 12 سال در حسرت قهرمانی دوباره ماند و در نهایت آنها در سال 2014 موفق به غلبه بر اتلتیکومادرید شدند. اما در یک‌دهه اخیر رئال مادرید عملکرد فوق العاد‌ای در لیگ قهرمانان داشته و چهار بار عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است. هنوز هشت بازیکن از آن تیم کارلو آنچلوتی در فینال 2014 در رختکن این تیم حضور دارند و پیروزی مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان فصل جاری، باعث می‌شود رکوردی تاریخی به نام این بازیکنان ثبت شود. 

1716667

در صورت برتری کهکشانی‌ها در مسابقه فینال، هشت بازیکن رختکن فعلی رئال مادرید به نام‌های لوکا مودریچ، تونی کروس، ایسکو، گرت بیل، مارسلو، کریم بنزما، ناچو و کاسمیرو می‌توانند به رکورد پنج عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسانند. پیش از این‌ها ستاره‌هایی چون کریستیانو رونالدو، پائولو مالدینی، زاراگا و آلفردو دی استفانو موفق به کسب این دستاورد تاریخی شده بودند. در حال حاضر پاکو خنتو، اسطوره فقید باشگاه رئال مادرید با 6 عنوان قهرمانی در صدر جدول قرار دارد و بعضی از بازیکنان این نسل از رئال مادرید امیدوارند سال آینده به این افتخار تاریخی نیز دست یابند.

البته اولین مرحله گذر از سد لیورپولی است که با تمام توان برای انتقام شکست دردناک فینال لیگ قهرمانان سال 2018 در کی‌یف تلاش خواهد کرد. اما رئال مادرید نیز در شرایطی دشوار و با گذر از قدرت های بزرگ اروپا به دیدار نهایی راه یافته و تحت هیچ شرایطی نمی خواهد پاریس را دست خالی و بدون جام ترک کند.

دیدگاه‌ها