کد خبر : 1826295 | 05 خرداد 1401 ساعت 12:39 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

کادری که با خاطره خوب نساجی را ترک می‌کند

در صورتی‌که در پایان فصل باشگاه نساجی تصمیم به تغییر در کادر فنی‌اش بگیرد به نظر می‌رسد کادر فعلی با خاطره‌ای خوب، اردوی تیم مازنی را ترک خواهد کرد.

کادری که با خاطره خوب نساجی را ترک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نساجی بعد از قطع همکاری با ساکت الهامی و زمانی که با مسعود شجاعی برای جانشینی این مربی به توافق نرسید از اسماعیل اسماعیلی خواست هدایت تیم در چهار هفته پایانی را برعهده بگیرد. بازیکن اسبق نساجی که در فصل گذشته به‌عنوان مربی به کادر فنی تیم ملحق شده بود و از یک جایی به بعد عهده دار سرپرستی تیم شد. او پیش‌تر زمانی که تیم در لیگ یک حضور داشت و در دوره مدیریت مهدی پرهام، سرمربی تیم بود.

اعلام باشگاه نساجی مبنی بر اینکه اسماعیل اسماعیلی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود این شائبه را برای اهالی فوتبال به‌وجود آورد که باشگاه برای فصل آینده با مربی جدیدی توافق خواهد کرد و شاید هم این توافق صورت گرفته باشد اما در هر صورت کادر فنی فعلی می‌تواند با یک خاطره خوب اردوی تیم را ترک کند. به این خاطر که حاصل تلاش این کادر فنی در سه هفته اخیر 5 امتیاز بوده است که دو بازی در خارج از خانه برگزار شد. دیدار با نفت در مسجد سلیمان و ذوب آهن در اصفهان. آنهم در شرایطی که نساجی در مصاف با نفت در ثانیه‌های پایانی بازی روی یک اشتباه فردی گل مساوی را دریافت کرد ودر مصاف با ذوب آهن چند مهره کلیدی خود را در اختیار نداشت؛ از جمله مسعود شجاعی؛ حامد شیری؛ امیر مهدی جانملکی؛ محمد قربانی و ...

حال اگر نساجی در بازی پایانی موفق به شکست تراکتور در بازی خانگی شود؛ از 4 بازی 8 امتیازی خواهد شد و به‌طور میانگین دو امتیاز از هر بازی. نتیجه‌ای که منجر به جا گذاشتن یک نتیجه خوب از کادر فعلی نساجی خواهد شد. اسماعیل اسماعیلی به‌عنوان سرمربی؛ علی شیخ الاسلامی و علی جانملکی به‌عنوان کمک‌ها؛ حمید حسن‌زاده به‌عنوان مربی بدنساز؛ هاروت به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و صادق مقدم به‌عنوان آنالیزور.

در فضای مجازی این‌طور گفته می‌شود که باشگاه برای فصل آینده روی حمید مطهری برنامه ریزی کرده است. مربی‌ای که در سال‌های اخیر دستیار یحیی گل‌محمدی بود. او مربیگری در نساجی را با دستیاری مجید جلالی تجربه کرده است و پیش‌تر در برهه‌ای با پیشنهاد باشگاه نساجی برای سرمربیگری مواجه شد اما از آنجایی که تیم نساجی با تفکرات مربی دیگری بسته شده بود به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و البته دوست داشت هم‌چنان در کنار یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس بماند.

نساجی این فصل با قهرمانی در جام حذفی بهترین سال دوران حیاتش را تجربه کرد. این اولین جام نساجی در جام حذفی در طی 63 سال حیات بود که با مربیگری ساکت الهامی به‌دست آمد. مربی‌ای که در پایان بازی با مس رفسنجان با شاگردانش خداحافظی کرد و باشگاه هم با انتشار بیانیه‌ای رسمی به این همکاری پایان داد.

دیدگاه‌ها