کد خبر : 1826296 | 05 خرداد 1401 ساعت 12:42 | 20.5K بازدید | 5 دیدگاه

کرگر:

صلاح به درد رئال مادرید و بارسلونا نمی‌خورد

جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است که محمد صلاح باید در این تیم به کار خود ادامه دهد.

صلاح به درد رئال مادرید و بارسلونا نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، همچون فصول گذشته در این فصل نیز محمد صلاح یکی از درخشان‌ترین بازیکنان لیورپول بوده است. اگرچه لیورپول نهایتاً رقابت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به منچسترسیتی واگذار کرد اما محمد صلاح با 23 گل زده و به شکل مشترک با ستاره کره‌ای تاتنهام یعنی سون هیونگ مین جایزه کفش طلای مسابقات را از آن خود کرد.

شایعات زیادی درباره آینده ستاره مصری لیورپول مطرح شده و گزارش‌ها حاکی از آن است که هنوز دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند. در همین راستا اسطوره باشگاه لیورپول یعنی جیمی کرگر به اظهار نظر در مورد وضعیت صلاح پرداخته و می‌گوید: " فکر نمی‌کنم او بازیکن مناسبی برای رئال مادرید یا بارسلونا باشد. البته این بدان معنا نیست که محمد صلاح به اندازه کافی خوب نیست. او از آن نوع بازیکنان مناسب این دو باشگاه نیست. در عوض من فکر می‌کنم برای لیگ برتر مناسب است. نحوه بازی لیورپول نشان می‌دهد که اگر این تیم را ترک کند اشتباه بزرگی مرتکب شده است‌."

1715076

کرگر درباره اختلافاتی که بر سر تمدید قرارداد محمد صلاح وجود دارد نیز گفت: "اگر مشکل پول باشد، لیورپول همچنان به او پول زیادی می‌دهد، اما محمد صلاح اگر قراردادی چهار ساله امضا کند و تا 33 سالگی بازی کند، کاملا مناسب است. من معتقدم که او هنوز می‌تواند چهار سال دیگر بازی کند. او می‌تواند همان کاری را که رونالدو انجام می‌دهد در لیگ دیگری که در آن پول است، انجام دهد. این تصمیم نباید به‌خاطر پول باشد، این باید در مورد فوتبال باشد و اینجا بهترین مکان برای او است."
 

دیدگاه‌ها