کد خبر : 1826303 | 05 خرداد 1401 ساعت 23:21 | 47.1K بازدید | 10 دیدگاه

اسطوره منچستر سیتی در آستانه هدایت تیم انگلیسی

به نظر می‌رسد که وینسنت کمپانی در آستانه قبول هدایت تیم برنلی قرار گرفته است.

اسطوره منچستر سیتی در آستانه هدایت تیم انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، دیروز باشگاه اندرلخت یعنی همان تیمی که وینسنت کمپانی فوتبال خود را از آنجا آغاز کرد به شکل رسمی اعلام کرد که در یک توافق دو طرفه به همکاری با این بلژیکی پایان داده است. حالا به نظر می‌رسد که کمپانی در آستانه قبول یک مسئولیت جدید قرار گرفته و با مسئولان باشگاه برنلی برای هدایت این تیم وارد مذاکرات جدی شده است.

برنلی با وجود نتایج نسبتا خوبی که در اواخر این فصل کسب کرد نتوانست در لیگ برتر انگلیس بماند و به چمپیونشیپ سقوط کرد. بعد از برکناری شاین دایش از هدایت این تیم کار به مایک جکسون سپرده شد و او نتایج قابل قبولی با برنلی کسب کرد اما نهایتاً آنها با قرار گرفتن در رده هجدهم جدول به دسته پایین‌تر فوتبال انگلیس سقوط کردند.

1463635

مذاکرات اولیه بین اسطوره باشگاه منچستر سیتی و باشگاه برنلی انجام شده اما گزارش‌ها در انگلیس حاکی از آن است که تیم انگلیسی چند گزینه دیگر هم دارد. از طرفی گفته می‌شود که باشگاه بروسیا مونشن‌گلادباخ نیز شرایط همکاری با کمپانی را بررسی می‌کند و قصد دارد او را به‌عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند.

گفتنی است کاپیتان سابق تیم ملی بلژیک و باشگاه منچسترسیتی پس از جدایی از سیتی در تابستان 2019، سرمربیگری اندرلخت را برعهده گرفت و آنها را به مقام سوم لیگ و نایب قهرمانی جام حذفی در این فصل رساند اما نهایتاً مدیران باشگاه بلژیکی تصمیم قطع همکاری با کمپانی گرفتند.

دیدگاه‌ها